Lekka i pożywna sałatka owocowa. Liofilizowane danie marki Voyager.
Cena katalogowa produktu uległa obniżeniu w związku z wejściem w życie tzw. tarczy antyinflacyjnej i wprowadzeniem 0% VAT na ten produkt
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 50 zł
- Darmowy zwrot w 100 dni
- Eko paczka
Lekka owocowa przekąska. Sałatka owocowa to idealne uzupełnienie outdoorowej diety. Naturalne składniki i łatwość przyrządzania sprawiają, że sałatka smakuje świetnie i można ją przyrządzić w każdych warunkach. Produkt pozbawiony jest glutenu i laktozy. To idealny wybór dla osób z nietolerancją na te składniki żywności. Danie można przygotować na bazie zimnej wody.
Zalety dań liofilizowanych Voyager:
- naturalne składniki
- żywność ekologiczna
- brak konserwantów
- brak chemicznych polepszaczy smaku
- zbilansowane składniki odpowiadające na potrzeby żywnościowe aktywnych osób
- niska waga i łatwość przyrządzenia
- długi termin przydatności do spożycia
- szczelne opakowanie
- szybki czas przyrządzania i doskonały smak
- wewnątrz opakowania znajduje się miarka do odmierzania potrzebnej ilości wody
- posiłek przyrządza się w opakowaniu, które można po zjedzeniu spalić
- perforowane w 2 miejscach opakowanie ułatwiające spożywanie potrawy
- Wartość energetyczna 110 kcal
- Porcja pojedyncza
- Uczulenia bez glutenu, bez laktozy, bez jajek, bez selera, bez orzechów, bez ryb, bez owoców morza, bez soi
- Waga netto: 30 gpo uwodnieniu: 150 g
- Ilość potrzebnej wody 120 ml
- Poziom wody linia 1
- Wymiary 18 x 18 x 3 cm
Składniki: jabłka 46,6%, czerwone owoce 30%, cukier
Danie pozbawione jest glutenu i laktozy.
Wartość odżywcza | w 100 g produktu |
---|---|
Wartość energetyczna | 368 kcal / 1550 kJ (dla suchego produktu) |
Tłuszcze: | 2,6 g |
- w tym kwasy tłuszczowe nasycone: | 0,2 g |
Białka: | 3,3 g |
Węglowodany: | 73 g |
- w tym cukry: | 69,6 g |
Sól: | 0,0 g |
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.