Książka-poradnik dla skiturowców i nie tylko
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Dwóch dowcipnych autorów, a jednocześnie zimowych wygów, wprowadza w świat zimy z dala od cywilizacji. Duża porcja praktycznej wiedzy dla wszystkich zimowych turystów, od krótkiego kursu lawinowego, przez dobór sprzętu narciarskiego do wędrówek po budowę schronów śnieżnych i przygotowanie papieru toaletowego ze śniegu. Liczne rysunki są integralna częścią książki i znakomicie obrazują opisywane zagadnienia.
- Tytuł: Sztuka zimowej wędrówki, czyli jak przemieszczać się na nartach i biwakować w śniegu
- Autor: Allen O'Bannon
- Ilustracje: Mike Clelland
- Liczba stron: 128
- Format: 152 x 228 mm
- Oprawa: miękka
- Wydanie: II, 2019 r.
Allen O’Bannon dorastał w Portland, w stanie Oregon. Narciarstwa i zimowych biwaków zakosztował w pobliskich Górach Kaskadowych (Oregon) a niedługo potem, pod koniec lat 80., przeniósł się na górzyste tereny Wyoming i Idaho, gdzie jego zainteresowanie przerodziło się w życiową pasję. Allen od 1987 roku pracuje w szkole NOLS (National Outdoor Leadership School); spędził cztery sezony, pracując dla Programu Antarktycznego Stanów Zjednoczonych (United States Antarctic Program). Zdecydowanie woli zimno od ciepła i traci humor, gdy słyszy o globalnym ociepleniu.
Mike Clelland nigdy nie chodził do szkoły plastycznej, za to uczył się rysunku, pilnie studiując czasopismo Mad. Wychowywał się na płaskich równinach Michigan, potem spędził 10 lat w Nowym Jorku jako yuppie! W 1987 roku pomyślał, że mógłby się dobrze bawić zimą w Wyoming jako narciarski włóczęga. To był moment przełomowy. Po okresie spędzonym w Górach Skalistych nie wyobrażał sobie powrotu do dawnego życia w wielkim mieście. Obecnie mieszka w górskiej chacie w Idaho, gdzie dzieli swój czas pomiędzy pracę ilustratora i instruktora szkoły NOLS.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.