Wzgodne spodnie trekkingowe
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 50 zł
- Darmowy zwrot w 100 dni
- Eko paczka
Barents Pro Jeans to męskie, bardzo wygodne spodnie trekkingowe Fjällräven. Wykonane są z wytrzymałego materiału G-1000® Original, który dzięki woskowaniu zyskuje niebywałe walory wodo- i wiatroodporne. Strategiczne miejsca modelu, takie jak przód ud i partia kolan posiadają podwójną warstwę tkaniny, zapobiegającą przetarciom. Dużym atutem spodni jest aż 5 pojemnych kieszeni oraz specjalne otwory na wysokości kolan na wkładki.
Materiał: G-1000® Original – 65% poliester, 35% bawełna
Waga: 461 g (rozmiar 48)
- wykonane z wytrzymałego, wodo- i wiatroodpornego materiału G-1000® Original
- niewykończone nogawki dające możliwość dopasowania do wzrostu
- dopasowany do męskiej sylwetki krój
- średni stan
- partia kolan wyposażona w otwory na wkładki
- szlufka w pasie do mocowania noża lub rękawiczek
- 2 kieszenie boczne i 2 tylne
- zapinana na napy kieszonka na udzie
- GoreTex NIE
- Ilość kieszeni zewnętrznych 4
- Materiał G-1000 Original
- Odpinana nogawka NIE
- Rozpinana nogawka NIE
- Waga 461 g
- Kolor Szary
G-1000® Original to ciasno tkany materiał łączący wysokiej klasy włókna poliestrowe i bawełniane. Charakteryzuje go niezwykła wiatro- i wodoodporność oraz niepodatność na ciężkie warunki użytkowania. Znakomicie sprawdza się we wszystkich strefach klimatycznych, dając unikalną na rynku ochronę przed śniegiem, wiatrem, wysokimi i niskimi temperaturami. W stosunku do produktów membranowych wykazuje się większą trwałością na uszkodzenia mechaniczne lub nawet iskry ognia. Tkanina ta jest również znacznie bardziej oddychająca, lepiej odprowadza wilgoć i skuteczniej zapobiega poceniu się. Mimo dużego stopnia wodoodporności, w przypadku ciągłych, obfitych opadów deszczu poleca się zastosowanie dodatkowo lekkiej odzieży przeciwdeszczowej.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.