Miękka butelka o pojemności 650 ml z filtrem grawitacyjnym.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Butelka z filtrem Peak Squeeze 0,65 l to sposób na posiadanie zawsze pod ręką czystej i bezpiecznej wody do picia. Sprawdzi się doskonale w czasie różnorodnych aktywności terenowych, jak biegi, trekkingi, jazda na rowerze, a także w podróży. Szybkie i skuteczne filtrowanie pozwala pozbyć się zanieczyszczeń mechanicznych i biologicznych, a wygodna pojemność 650 ml i kształt butelki sprawiają, że można mieć ją zawsze przy sobie- mieści się np. w kieszeni kamizelki biegowej.
Wielorazowe butelki to ekologiczne rozwiązanie, które pozwala ograniczać ilość produkowanych śmieci plastikowych. Wraz z grawitacyjnym filtrem membranowym wytrzymały softflask marki Lifestraw tworzy zestaw, który sprawdzi się także w miejscach, gdzie dostęp do czystej wody jest ograniczony. Membrana o otworach 0,2 mikrona zatrzymuje do 99,9% bakterii, pasożytów, drobin mikroplastiku, mułu, piasku i innych zanieczyszczeń powodujących mętnienie wody. Dzięki mocnemu tworzywu, które nie zawiera związków BPA butelka może służyć przez wiele lat, a filtr pracuje przy prawidłowym czyszczeniu do 2000 l wody. W zestawie znajdują się także akcesoria do czyszczenia filtra.
-
wszechstronny softflask z filtrem grawitacyjnym
-
doskonale sprawdzi się podczas biegów, trekkingów, jazdy na rowerze
-
mieści się w kieszeniach kamizelki biegowej i niewielkich plecaków biegowych
-
filtr grawitacyjny membranowy
-
zatrzymuje 99,9% bakterii, pasożytów, drobin mikroplastiku, piasku i innych zanieczyszczeń mechanicznych
-
sprawia, że woda przestaje być mętna
-
filtrowanie do 2000 l wody
-
filtr może być używany także z innymi butelkami o pasującym wlewie, jako słomka czy z bukłakami
-
wygodny ustnik umożliwiający piecie podczas biegu
-
łatwe i szybkie filtrowanie wody
-
wytrzymałe tworzywo bez szkodliwych związków BPA
- Pojemność 650 ml
- Wymiary 10,4x25,4 cm
- Waga 102 g
- Kolor Szary
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.