Chwytotablica dla wspinaczy o różnym stopniu zaawansowania. Możliwość zamocowania chwytotablicy na dwa sposoby pozwala zmienić trudność chwytów, gdy zanotujesz wspinaczkowy progress.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Chwytotablica Spinchboard Solo to sprytny przyrząd treningowy, który przyda się w domu każdej wspinającej się osoby. Model chwytotablicy Max Climbing będzie odpowiedni zarówno dla początkujących, jak i mocno zaawansowanych wspinaczy. Chwytotablica może być odpowiednia na przykład dla osób wdrażających solidny trening, które po odnotowaniu progressu formy, będą mogły zwiększyć trudność krawądek i dziurek. Wystarczy obrócić chwytotablice o 180°, by znacznie utrudnić sobie trening.
Chwytotablica Spinchboard Solo to mnóstwo krawędek i dziurek, z którymi doładujesz nie tylko siłę palców. Chwytotablica może być pomocna przy budowaniu siły przedramion. Model wykonany jest z drewna, a na krawędziach znajdują się panele z poliuretanu, który zapewnia lepsze tarcie. Drewniana chwytotablica sprawia, że trening mniej będzie niszczył skórę, a sesje treningowe będą mogły trwać dłużej. Popracuj nad słabszymi stronami wspinaczkowej formy w zaciszu domu i daj sobie szansę na trening, gdy nie masz czasu wyjść by odwiedzić ulubioną bulderownie lub ściankę wspinaczkową.
- 4 poziomy trudności “oblaków”
- 4 poziomy trudności krawądek
- liczne konfiguracje krawądek i dziurek - duże spektrum możliwości treningowych
- możliwość montażu w wersji łatwiejszej lub trudniejszej
- możliwość montażu na panelu Max Climbing Basewood (do kupienia osobno)
- w zestawie śruby M10 z nakrętkami do drewna oraz wkręty z kołkami rozporowymi 8 mm do ścian
- wysokiej jakości drewno i krawędzie z poliuretanu
- gwintowane sloty na bokach do mocowania dodatkowych przyrządów treningowych
- Waga ok. 1900 g
- Wymiary 66 x 14 x 4 cm
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.