Wełniana czapka z polarową opaską i membraną Windstopper®.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Sportowy styl i wysoki poziom ochrony – taka jest własnie czapka Viking Berg. Czy jeździsz na nartach, czy wędrujesz zasypanym śniegiem szlakiem, czapka Berg dba o termiczną ochronę głowy, odprowadza pot i kapitalnie chroni najwrażliwsze partie głowy przed wiatrem.
Piękny wełniany splot i atrakcyjny pompon to cechy, które jako pierwsze rzucają się w oczy w tym modelu. Trzeba jednak wiedzieć, że we wnętrzu czapki Viking znajduje się polarowa opaska, a pod nią oddychająca membrana o znakomitej renomie. Właśnie te elementy sprawiają, że Berg to nie tylko ładny ale też funkcjonalny dodatek. Polarowa opaska dodaje termicznej ochrony, choć to zadanie w głównej mierze należy do ciepłej wełny i poliakrylu. Opaska odpowiedzialna jest dodatkowo za sprawne odprowadzanie wilgoci powstającej na skórze przy aktywnych działaniach. Ukryta pod polarem membrana GORE® Windstopper® zabezpiecza najważniejsze strefy głowy przed przenikliwie zimnym wiatrem. Nieprzewiewna membrana ochroni Twoje czoło, skronie czy uszy. Jak widzisz to tylko pozór, że Berg marki Viking to tylko lifestylowa czapka na zime.
- świetnej jakości wełna pochodząca z żywych zwierząt
- ciepły poliakryl
- ładny i trwały splot
- polarowa opaska funkcyjna we wnętrzu
- membrana GORE® Windstopper® w opasce
- modny pompon
- uniwersalny rozmiar
Waga: 102 g
- Materiał 50% żywa wełna, 50% poliakryl; membrana: GORE® Windstopper®
- Kolor Niebieski
GORE® Windstopper® to mikroporowata membrana wiatroszczelna, która gwarantuje wysoki poziom ochrony i nie łączy się z utratą oddychalności tkanin. Wytworzona przez firmę W.L. GORE & Associates membrana zatrzymuje w 100% wiatr i przepuszcza cząsteczki pary wodnej gromadzącej się pod materiałem. Membrana jest wytrzymała i lekka. Dzięki temu kapitalnie spisuje się w odzieży outdoorowej, gwarantując funkcjonalność i najwyższy poziom ochrony.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.