Kompaktowa, zasilana bateryjnie czołówka Mactronic.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Darmowy zwrot w 100 dni
- Eko paczka
Czołówka Mactronic Blazer oferuje wysoką moc i zasięg do aż 94 metrów, dzięki czemu jest niezastąpionym akcesorium podczas wypadów w góry i wieczornych powrotów ze skał.
Ma lekką, poręczną formę i może świecić zarówno zimnym jak i ciepłym światłem białym, a także światłem czerwonym. Jej maksymalna moc wynosi 215 lumenów – na takim ustawieniu czołówka może pracować przez trzy godziny, ale przy niskiej mocy światła czerwonego gwarantuje aż do 56 godzin działania. Co ważne, urządzenie umożliwia płynną regulację mocy bez zaprogramowanych, gotowych trybów, dzięki czemu możesz idealnie dopasować jej pracę do swoich potrzeb. Praktyczną funkcję stanowi również zapamiętywanie ostatniego ustawienia oraz zabezpieczenie przed przypadkowym włączeniem, prowadzącym do szybszego wyczerpania się baterii.
Czołówkę wyposażono w elastyczną, regulowaną gumę, którą dopasujesz do głowy lub kasku i trwałą obudowę ze standardem ochrony na poziomie IPX4. Do działania wymaga zaledwie jednej baterii AA, którą w każdej chwili łatwo wymienisz w terenie.
- czołówka Mactronic
- zasilanie bateryjne
- maksymalna moc na poziomie 215 lumenów
- zimne białe, ciepłe białe i czerwone światło
- działanie aż do 56 godzin
- płynna regulacja mocy
- zasięg do 94 metrów
- zapamiętywanie ostatniego ustawienia
- blokada zapobiegająca przypadkowemu włączeniu
- lekka i kompaktowa
- standard ochrony IPX4
- elastyczna, regulowana guma
- bateria i klips do montażu na czapce w komplecie
- źródło światła: 1 x High Power (Cool White), 2 x SMD LED (Warm White/Red)
- Moc max. (lm) 215 lm
- Zasięg max. (m) 94 m
- Waga 73 g (z baterią)
- Zasilanie 1 x AA
- Czerwone światło TAK
- Czas świecenia max. (h) 56 h
- Blokada włącznika TAK
- Wymiary 60 x 38 x 30 mm
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.