
Makaron z kurczakiem i cukinią. Liofilizowane danie marki Voyager.
Cena katalogowa produktu uległa obniżeniu w związku z wejściem w życie tzw. tarczy antyinflacyjnej i wprowadzeniem 0% VAT na ten produkt
- Darmowa wysyłka od 299 zł
- Darmowy zwrot w 100 dni
Pomysł na kolejną pyszną pastę w turystycznej kuchni. To liofilizowane danie powstało z połączenia pożywnego makaronu z warzywami i mięsem z kurczaka. Dobrze dobrane składniki i naturalne produkty gwarantują smak i wysokie właściwości odżywcze potrawy. Danie liofilizowane Voyager sprawi, że nie zabraknie Ci sił podczas outdoorowych aktywności.
Zalety dań liofilizowanych Voyager:
- naturalne składniki
- żywność ekologiczna
- brak konserwantów
- brak chemicznych polepszaczy smaku
- zbilansowane składniki odpowiadające na potrzeby żywnościowe aktywnych osób
- niska waga i łatwość przyrządzenia
- długi termin przydatności do spożycia
- szczelne opakowanie
- szybki czas przyrządzania i doskonały smak
- wewnątrz opakowania znajduje się miarka do odmierzania potrzebnej ilości wody
- posiłek przyrządza się w opakowaniu
- perforowane w 2 miejscach opakowanie ułatwiające spożywanie potrawy
- Wartość energetyczna 524 kcal
- Porcja pojedyncza powiększona
- Uczulenia bez selera, bez orzechów, bez ryb, bez owoców morza, bez soi
- Alergeny gluten, laktoza, jaja
- Waga netto: 125 gpo uwodnieniu: 405 g
- Ilość potrzebnej wody 280 ml
- Poziom wody linia 6
- Wymiary 18 x 18 x 3 cm



Składniki: podgotowany makaron 53,6% (gluten), tłuszcz (mleko), liofilizowane mięso z kurczaka 15% (jaja, musztarda), warzywa (cukinia 6%, cebula), skrobia ziemniaczana, sól, przyprawy, aromaty.
Danie zawiera laktozę, jaja, gluten i musztardę. Może zawierać śladowe ilości ryb.
Wartość odżywcza | w 100 g produktu |
---|---|
Wartość energetyczna | 419 kcal / 1768 kJ (dla suchego produktu) |
Tłuszcze: | 13,6 g |
- w tym kwasy tłuszczowe nasycone: | 1,3 g |
Białka: | 21,7 g |
Węglowodany: | 53,4 g |
- w tym cukry: | 3,9 g |
Sól: | 1,5 g |
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.