Kuchnia tajska w obozowym menu. Liofilizowany posiłek z ryżem i kurczakiem.
Cena katalogowa produktu uległa obniżeniu w związku z wejściem w życie tzw. tarczy antyinflacyjnej i wprowadzeniem 0% VAT na ten produkt
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Podczas outdoorowych wypraw zadbaj o zbilansowane posiłki i pełnię smaku z marką Voyager. To danie sprawi, że w obozowym menu zagości jeszcze jedna, pyszna pozycja. Kuchnia tajska, a w niej pożywny ryż i kurczak, doprawione przyprawami, ananasem i kokosem. To nie tylko brzmi, ale i smakuje pysznie. Pamiętaj, ten pożywny posiłek może być zawsze pod ręką. Dzięki procesowi liofilizacji jest on zawsze świeży i posiada długą przydatność do spożycia.
Zalety liofilizatów Voyager:
- naturalne i ekologiczne składniki
- brak konserwantów
- potrawa pozbawiona chemicznych polepszaczy smaku
- zbilansowane składniki potrzebne dla aktywnych osób
- niska waga żywności i prosty sposób przygotowani
- szczelne opakowanie
- miarka wewnątrz opakowania; ułatwia zalanie potrawy odpowiednią ilością wody
- długi termin przydatności do spożycia
- szybkość przyrządzania
- Porcja pojedyncza
- Uczulenia bez selera, bez orzechów, bez ryb, bez owoców morza
- Alergeny gluten, laktoza, jaja, soja
- Waga netto: 80 gpo uwodnieniu: 280 g
- Ilość potrzebnej wody 200 ml
Składniki: podgotowany ryż 50%, liofilizowany kurczak 11,1% (jaja), owoce (ananas, kokos), tłuszcz (mleko), warzywa (cebula, zielona fasolka), skrobia ziemniaczana, sos sojowy (soja, gluten), przyprawy i aromaty.
Danie zawiera alergeny: jaja, mleko, gluten, soję. Może zawierać śladowe ilości ryb.
Wartość odżywcza | w 100 g produktu |
---|---|
Wartość energetyczna | 393 kcal / 1660 kJ (dla suchego produktu) |
Tłuszcze: | 8,1 g |
- w tym kwasy tłuszczowe nasycone: | 3,3 g |
Białka: | 16,1 g |
Węglowodany: | 62,4 g |
- w tym cukry: | 8,5 g |
Sól: | 2,7 g |
Błonnik: | 3,2 g |
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.