Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług oraz działań marketingowych - zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi. W toku przeglądania naszego portalu możemy gromadzić informacje pochodzące z twojego komputera (tzw. Profilowanie). Szczegółowe informacje, w tym o prawie sprzeciwu znajdziesz w Polityce Prywatności
Wyprzedaż lata do -60%
Skorzystaj jeszcze przez
d
h
min
sek
Koszyk:

Jak pracujemy w czasie empidemii koronawirusa 

jak pracujemy

[Strona aktualizowana przy każdej zmianie. Stan aktualny na: 26.05.2020 Ostatnia zmiana: 08.05 g. 13:00]

Sklep internetowy Sklanik.pl działa bez przeszkód. Realizujemy wszystkie zamówienia przy zachowaniu standardów bezpiecznych dla naszych klientów i pracowników.

  • towar wysyłamy w ciągu 24 h
  • oferta dostępna na stronie jest na stanie naszego magazynu; zamawiając towar masz pewność, że możemy go do Ciebie wysłać
  • zachęcamy do przesyłek realizowanych bez kontaktu - obniżyliśmy cenę paczkomatów InPost do 5,00 zł (dla zamówień powyżej 90 zł)

Poznaj nasze działania
ZAKUPY W SKALNIK.PL SĄ BEZPIECZNE
zobaczzwiń
W związku z panującą epidemią koronawirusa COVID-19, dołożyliśmy wszelkich starań, aby towar dostarczany przez nas do Waszych rąk był bezpieczny.

ZOSTAŃ W DOMU
Działy, które mają możliwość pracować z domu działają zdalnie już od dwóch tygodni. Dzielnie trwamy na pokładzie, zdalnie zapewniając naszym klientom możliwość dokonywania zakupów bez przeszkód.

STREFOWA IZOLACJA
Od dwóch tygodni wewnątrz firmy działają odizolowane od siebie strefy wśród pracowników, którzy muszą być na posterunku. Każda ze stref działa w odosobnieniu od innych i kontaktuje się z pracownikami drugiej strefy tylko zdalnie. Strefy dysponują własnymi środkami do dezynfekcji, osobnym pomieszczeniem socjalnym i toaletą. W ten sposób ograniczyliśmy liczbę kontaktów między pracownikami do absolutnego minimum.

REGULARNA DEZYNFEKCJA
Przestrzegamy ścisłych procedur higieny pracy i higieny osobistej. Codziennie rano przeprowadzamy generalną dezynfekcję wszystkich wspólnych miejsc styku (klamki, uchwyty, wspólne meble, urządzenia itp.). Ponadto pracownicy zobowiązani są do regularnego mycia rąk oraz każdorazowej dezynfekcji po kontakcie z nowo dostarczonym  produktem. Każdy ma nieograniczony dostęp do środków higieny i dezynfekcji, także nasi kurierzy.

BEZPIECZNY MAGAZYN
Pracownicy magazynu wykonują swoje obowiązki bez kontaktu z dostawcami i kurierem. Wyznaczyliśmy specjalną strefę przekazu towaru tak, by procedura mogła odbyć się całkowicie bezkontaktowo. Wszelkie zwroty podlegają dwudniowej kwarantannie, aby zminimalizować ryzyko zainfekowania z zewnątrz. Osoby spoza działu i wyznaczonej strefy, nie mają wstępu do magazynu.

BEZKONTAKTOWA PRZESYŁKA Z INPOST
W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników firmy obniżyliśmy cenę za wysyłkę z odbiorem przez Paczkomaty Inpost. W ten sposób paczka, która do Was trafia, nie przechodzi przez kolejne pary rąk i w bezpieczny sposób trafia do Waszych domów.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNA
Zdajemy sobie sprawę z tego, że poprawa sytuacji leży w rękach nas wszystkich, dlatego bierzemy odpowiedzialność za naszą społeczność. Pracownicy Skalnika, w trosce o bezpieczeństwo własne oraz higienę pracy, nie korzystają ze środków transportu publicznego. Dojeżdżają do pracy własnym transportem, rowerami albo pieszo. Ponadto ograniczamy kontakty i propagujemy akcję #zostańwdomu, żebyśmy wszyscy jak najszybciej mogli powrócić tam, gdzie nasze miejsce - w górach!
SKLEPY STACJONARNE
zobaczzwiń

Od czwartku 23.04 uruchamiamy dwa sklepy stacjonarne:

  • przy ul. Bogusławskiego 45
  • przy ul. Polaka 18

Sklepy czynne są od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-19:00 oraz w soboty w godzinach 09:00-16:00.

W trosce o bezpieczeństwo pracowników oraz klientów wprowadzamy nowe zasady zachowania w sklepie. Aktualne informacje znajdziesz na tej stronie.

ODBIÓR OSOBISTY
zobaczzwiń

Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówień internetowych. Możliwość dotyczy jedynie aktualnie otwartych placówek. Szczegóły znajdziesz na tej stronie

PRZESYŁKI KURIERSKIE
zobaczzwiń
Przesyłki kurierskie realizowane są przy zachowaniu procedur ograniczających ryzyko rozwoju epidemii. Paczki wydawane są kurierom w specjalnym miejscu, a pracownik udający się do strefy przekazania przesyłek kurierowi stosuje środki ochrony indywidualnej.
BEZPIECZNY ODBIÓR PRZESYŁKI - PACZKOMATY
zobaczzwiń
Odbiór przesyłek jest bezpieczny. Wybierając opcję dostarczenia zakupów do Paczkomatu InPost całą procedurę możesz przeprowadzić bez kontaktu z kurierem, a nawet Paczkomatem. Aplikacja mobilna InPost pozwala otworzyć skrytkę za pomocą swojego smartfona. Obniżyliśmy koszt wysyłki paczkomatem do 5 zł (dla zamówień powyżej 90 zł). Więcej na temat bezpiecznych zakupów przeczytasz na dedykowanej stronie naszego serwisu - przejdź.

ZWROT TOWARU
zobaczzwiń
Wszystkie zwroty realizujemy normalnym trybem (zobacz). Od dnia 25.03.2020 wprowadzamy dodatkowo wydłużony czas na zwrot zakupionego towaru. Produkty kupione od dnia 25.03. można zwracać przez 90 dni od daty zakupu. Zdecydowaliśmy się wydłużyć okres zwrotu z 30 dni do 90, by w tym szczególnym czasie dać więcej czasu na podjęcie decyzji i wykonanie procedury zwrotu. Prosimy pamiętać, że zakupy realizowane przed wprowadzeniem zmiany (25.03) można zwrócić nadal w okresie 30 dni od daty zakupu. Zwroty przyjmujemy za pośrednictwem poczty bądź przesyłek kurierskich.
REKLAMACJE
zobaczzwiń

Reklamacje rozpatrywane są według standardowej procedury (zobacz), przy zachowaniu wszelkich terminów. Reklamację można złożyć w naszych sklepach stacjonarnych, jednak w trosce o bezpieczeństwo pracowników i klientów zachęcamy do reklamacji wysyłkowej. Informujemy, że nie ma również możliwości złożenia reklamacji w siedzibie firmy. Reklamowany produkt należy przysłać pocztą bądź przesyłką kurierską.