Damski kask wspinaczkowy Half Dome marki Black Diamond.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Half Dome to jeden z popularniejszych modeli kasków do wspinaczki. Teraz ten doskonale zaprojektowany kask dostępny jest również w wersji w pełni dopasowanej dla kobiet. Kask Half Dome Women jest tak samo solidnie wykonany i tak samo bezpieczny, jak podstawowa jego wersja. Posiada jednak kilka drobiazgów, dzięki którym kobieta ma pewność, że projektanci Black Diamond nie postrzegają wspinaczki jako zabawy tylko dla facetów. Kask Black Diamond Half Dome został drobiazgowo dostosowany pod względem profilu i rozmiaru do kobiet. Nadanie kobiecej specyfiki kształtowi sprawi, że kask właściwie układa się na głowie i kompleksowo ją chroni. W tylnej części skorupa została zaprojektowana w taki sposób, żeby znalazło się miejsce na związane w kitkę lub warkocz włosy. To duże ułatwienie dla wspinających się kobiet, które mają długie włosy. Kask Half Dome Women składa się ze skorupy wykonanej z wytrzymałego poliwęglanu oraz wewnętrzną warstwę z amortyzującej pianki EPS. Za sprawą nowoczesnego systemu regulacji dopasowanie kasku do głowy można wykonać szybko i jedną ręką. Prędką regulację ma również pasek zapinany pod brodę. Spojrzenie na kask wystarczy, żeby utwierdzić się w przekonaniu, że model jest bardzo funkcjonalny. Duża liczba otworów wentylacyjnych na skorupie dba o komfort podczas wspinaczki latem, a uchwyty na czołówkę sprawiają, że łatwiej będzie z tym kaskiem wycofać się ze ściany choćby po zmroku.
Materiał: poliwęglan, pianka EPS
Regulacja obwodu: 52-58 cm
Waga: 330 g
- skorupa wykonana z odpornego poliwęglanu
- amortyzująca pianka EPS
- duża liczba otworów wentylacyjnych
- kształt dopracowany dla potrzeb kobiet
- wycięcie pozwalająca zmieścić włosy spięte w kucyk lub zaplecione w warkocz
- lekkie uchwyty na czołówkę
- możliwość regulacji jedną ręką
- łatwość regulowania paska pod brodą
- jeden, uniwersalny rozmiar
- Waga 330 g
- Kolor Zielony
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.