Uniwersalny, klasyczny kask rowerowy zapewniający doskonałą wentylację głowy
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Kask i-vo polubią wszyscy, którzy spędzają dużo czasu na rowerowym siodełku. Uniwersalny, o klasycznym kształcie sprawdzi się zarówno podczas jazdy szosowej, jak i górskiej. Jest bardzo wygodny i funkcjonalny, a przede wszystkim pozwala na doskonałą wentylację głowy podczas intensywnego wysiłku lub w wysokich temperaturach.
Uvex postawił w tym modelu na konstrukcję inmould. Zastosowano w niej odporną na wstrząsy, wytrzymałą skorupę poliwęglanową oraz wypełnienie z wstrzykiwanej amortyzującej pianki. Zapewnia ona pełną ochronę głowy przed przypadkowymi uderzeniami czy wstrząsami. Kask ma 24 otwory wentylacyjne, dzięki którym powietrze może krążyć bez przeszkód. Wnętrze wyłożone jest wyjmowaną wkładką basic, którą można prać.
Kask można idealnie dopasować do własnej głowy dzięki regulacji na szerokość IAS 3.0 oraz paskom FAS. Pozwalają one na stabilne i mocne osadzenie na głowie i są bardzo łatwe do regulacji. Pod brodą umieszczono intuicyjne, obsługiwane jedną ręką zapięcie Monomatic. Kask wyposażony jest w zintegrowaną siatkę przeciw owadom i ruchomy daszek osłaniający oczy. W tylnej części możliwe jest zamocowanie lampki LED.
-
kask o uniwersalnym charakterze – odpowiedni na szosę i w góry
-
świetna wentylacja- aż 24 kanały
-
możliwość pełnej cyrkulacji powietrza
-
konstrukcja inmould doskonale zabezpieczająca głowę
-
twarda poliwęglanowa skorupa połączona z amortyzującą pianką
-
wyjmowana wkładka typu basic
-
system IAS pozwalający w pełni dopasować kask do wymiarów głowy
-
regulacja pasków FAS
-
mocne, stabilne osadzenie na głowie
-
łatwe w obsłudze, intuicyjne zapięcie Monomatic
-
przystosowany do mocowania lampki LED
-
ruchomy daszek osłaniający oczy
-
posiada zintegrowaną siatkę przeciwko owadom
-
wyprodukowany w Niemczech
- norma: EN 1078
- Waga 225 g
- Materiał skorupa: poliwęglanwypełnienie: pianka EPS
- Kolor Czarny
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.