Prosty, funkcjonalny i wytrzymały kask rowerowy z systemem wentylacji opartym na 15 kanałach.
- Darmowa wysyłka od 299 zł
- Darmowy zwrot w 100 dni
Kask viva 3 sprawdzi się podczas rowerowej jazdy szosowej i górskiej. Wygodny, świetnie chroniący głowę zapewnia także doskonałą wentylację głowy i pozwalana na wszechstronne dopasowanie. Będzie praktycznym towarzyszem wycieczek rowerowych w różnych warunkach terenowych.
UVEX stawia w swoich kaskach na wysoką odporność na wstrząsy i uderzenia oraz wentylację głowy. Model viva 3 wykonany jest w konstrukcji inmould. Składa się z twardej poliwęglanowej skorupy oraz połączonej z nią amortyzującej pianki. w konstrukcji zaprojektowano 15 kanałów wentylacyjnych, które zostały rozmieszczone tak, by zapewnić jak najlepsze krążenie powietrza. Dzięki temu głowa jest dobrze wentylowana i nie dochodzi do przegrzewania podczas upałów czy dużego wysiłku. Wnętrze kasku wyłożone jest wyjmowaną wyściółką basic. Można ją prać po użyciu, co pomaga w utrzymaniu czystości kasku.
Kask wyposażony jest w system dopasowania na szerokość IAS oraz regulowane paski FAS. Pozwala to na idealne dobranie wielkości do głowy użytkownika oraz zapewnia stabilne i mocne nasadzenie. Pod brodą znajduje się proste w obsłudze, intuicyjne zapięcie Monomatic. Kask posiada siatkę przeciw owadom oraz daszek, który osłania oczy przed słońcem.
-
kask do wszechstronnego zastosowania
-
świetna ochrona głowy dzięki konstrukcji inmould
-
poliwęglanowa skorupa wypełniona amortyzującą pianką
-
zintegrowana siatka przeciwko owadom
-
15 kanałów wentylacyjnych
-
łatwy w utrzymaniu czystości- wyłożony wyściółką basic, którą można prać
-
daszek chroniący oczy przed słońcem
-
możliwość dopasowania do wielkości głowy dzięki systemowi IAS
-
pewne, głębokie nasadzenie na głowę
-
regulowane paski FAS
-
zapięcie Monomatic obsługiwane jedną ręką
-
produkowany w Niemczech
-
norma: EN 1078
- Waga 320 g
- Materiał skorupa: poliwęglan
wypełnienie: pianka EPS - Kolor Szary
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.