Damska koszulka termiczna. Zapewnia ciepło podczas aktywności na powietrzu w chłodniejszych warunkach.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 50 zł
- Darmowy zwrot w 100 dni
- Eko paczka
Koszulka Naturehike została wykonana z funkcjonalnego materiału Heatmax™ z japońskiej fabryki Toray. Jego skład łączy w sobie właściwości grzewcze akrylu i oddychającą wiskozę. Odpowiedni splot i proporcje pozwoliły uzyskać odzież, która świetnie poradzi sobie w outdoorowych warunkach, gdy temperatury nieco spadną, a Ty pozostaniesz w ruchu. Heatmax Women NH19FS023 odbije uciekające ciepło z powrotem w stronę skóry, byś mogła zachować komfort termiczny. Powstała podczas wysiłku i ruchu wilgoć zostanie zabrana przez miękką i oddychającą wiskozę oraz szybkoschnący nylon. Gęsty splot materiału pozwala także odbijać zewnętrzny chłód, by nie przedostawał się do skóry.
Damska koszulka Naturehike NH19FS023 ma długi rękaw i klasyczny półokrągły dekolt. Dobrze dopasuje się do każdej kobiecej sylwetki dzięki odpowiedniej ilości spandexu w tkaninie. Komfortowo umiejscowione szwy nie przeszkadzają w noszeniu plecaka i zapewniają swobodę ruchu rąk. Całość jest przyjemna i miękka w dotyku, dlatego z chęcią ją założysz jako pierwszą warstwę swojego górskiego ubioru.
- damska koszulka termiczna z materiału Heatmax™
- tkanina z japońskiej firmy Toray
- trwała dzięki nylonowi w składzie
- oddychająca i szybkoschnąca za zasługą wiskozy
- zatrzymuje ciepło przy ciele
- odprowadza wilgoć na zewnątrz
- ochroni przed zimnem podczas górskich aktywności
- ułożenie szwów współgra z plecakiem i nie ogranicza swobody ruchów
- długi rękaw i klasyczny dekolt to wygoda i komfort
- przyjemna dla ciała i hipoalergiczna; płaskie szwy
- dobre dopasowanie i elastyczność
- wygodna w pielęgnacji
- Materiał 45% włókna akrylowe, 30% wiskoza, 20% nylon, 5% spandex
- Waga 340 g
- Kolor Szary
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.