T-shirt merino o właściwościach oddychających i termoregulujących.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Jeśli szykujesz się na dzień pełen ruchu, potrzebujesz odzieży, która będzie współpracowała z Twoim ciałem podczas wysiłku. Smartwool prezentuje T-shirt Merino 150 Sport Bear Camp Graphic Tee. Dzięki połączeniu wełny merino z włóknem poliestrowym, koszulka jest szybkoschnąca, oddycha i nie zużywa się nadmiernie. Tkania sprawnie odprowadza wilgoć na zewnątrz, aby zapewnić Ci komfort i suchość na każdym etapie aktywności. Naturalne właściwości antybakteryjne merino eliminują przykry zapach i pozwalają na długo zachować świeżość. System płaskich szwów eliminuje otarcia, a konstrukcja ramion ogranicza podrażnienia spowodowane przez ciężki plecak. To bardzo praktyczny model nawet na intensywną aktywność.
- męski t-shirt z wełny merino
- tkanina oddychająca i szybkoschnąca
- odprowadza wilgoć na zewnątrz
- reguluje termikę
- właściwości antybakteryjne
- nie powoduje podrażnień
- system płaskich szwów
- przesunięte szwy naramienne ograniczają otarcia od plecaka
- krój: regular
- Materiał 56% wełna merino, 44% poliester; (150g/m2)
- Waga 136 g
- Kolor Czarny
Merino to wysokiej klasy wełna pozyskiwana ze specjalnie wyselekcjonowanych owiec rasy merynosy. Wykazuje się ponadprzeciętnymi właściwościami ochronnymi wobec niekorzystnych warunków pogodowych, dzięki czemu wiele marek wykorzystuje je w produkcji swoich wyrobów. Przyjazne dla użytkownika i środowiska, biodegradowalne włókna merino zapewniają fantastyczną oddychalność i odprowadzanie wilgoci z powierzchni ciała. Ich rewelacyjne zdolności termoregulacyjne sprostają każdej porze roku, chroniąc przed zimnem i promieniowaniem UV. Ponadto naturalna antybakteryjność merino hamuje rozwój bakterii i grzybów, odpowiedzialnych za powstawanie nieprzyjemnych zapachów.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.