Antybakteryjna, oddychająca koszulka merino do intensywnych aktywności.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 50 zł
- Darmowy zwrot w 100 dni
- Eko paczka
Merino Sport 150 Rocky Range Graphic Tee to model dla panów, którzy cenią sobie komfort i funkcjonalność w jednym. Koszulka łączy naturalne cechy merino z wytrzymałością i szybkoschnącymi właściwościami poliestru. Tkanina sprawnie odprowadza nadmiar wilgoci na zewnątrz, oddycha i zapewnia Ci komfort na każdym etapie aktywności. Pozwala na długotrwałą świeżość i ogranicza powstawanie przykrego zapachu podczas wzmożonego wysiłku. System płaskich szwów zapobiega otarciom, a konstrukcja ramion sprzyja noszeniu plecaka. Z tą koszulką możesz śmiało atakować kolejne szczyty lub inne sportowe cele.
- t-shirt z wełny merino i poliestru
- tkanina szybkoschnąca
- oddychająca
- odprowadza nadmiar wilgoci na zewnątrz
- reguluje temperaturę przy ciele
- naturalne właściwości antybakteryjne merino
- blokuje powstawanie nieprzyjemnego zapachu
- nie powoduje podrażnień
- płaskie szwy
- przesunięte szwy naramienne ograniczają otarcia od plecaka
- krój: regular
- Materiał 56% wełna merino, 44% poliester; (150g/m2)
- Waga 142 g
- Kolor Szary
Merino to wysokiej klasy wełna pozyskiwana ze specjalnie wyselekcjonowanych owiec rasy merynosy. Wykazuje się ponadprzeciętnymi właściwościami ochronnymi wobec niekorzystnych warunków pogodowych, dzięki czemu wiele marek wykorzystuje je w produkcji swoich wyrobów. Przyjazne dla użytkownika i środowiska, biodegradowalne włókna merino zapewniają fantastyczną oddychalność i odprowadzanie wilgoci z powierzchni ciała. Ich rewelacyjne zdolności termoregulacyjne sprostają każdej porze roku, chroniąc przed zimnem i promieniowaniem UV. Ponadto naturalna antybakteryjność merino hamuje rozwój bakterii i grzybów, odpowiedzialnych za powstawanie nieprzyjemnych zapachów.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.