Ciepła damska koszulka z wysokogatunkowej wełny merino, idealna na zimową porę
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Damska wersja rewelacyjnej bluzy termoaktywnej Icebreaker Tech Top wykonanej z oryginalnej, grubej wełny merino. Niezastąpiona podczas wszelkich sportów zimowych, od rekreacyjnego szusowania po stoku, po wyczerpującą walkę o przetrwanie na lodowej ścianie. Dopasowany, damski krój i wysoka stójka sprawiają, że Twoje ciało ani przez chwilę nie będzie narażone na wychłodzenie. Znakomite właściwości wełny merino będą niezawodnym orężem wymierzonym w ekstremalne warunki pogodowe i będą Twoim sprzymierzeńcem w trakcie aktywnych działań.
- zapewnia dużą swobodę ruchów
- przesunięte szwy naramienne nie uciskają i nie podrażniają skóry podczas noszenia plecaka
- płaskie, nieobcierające szwy
- lekko przedłużany tył
- wysoka stójka, znakomicie chroniąca szyję przed zimnem
- suwak o długości 1/3 ułatwia wkładanie i zdejmowanie bluzy oraz w razie potrzeby pozwala zwiększyć cyrkulację powietrza
- Materiał 100% wełna merino, gramatura: 260 g / m²
- Kolor Czarny
Właściwości wełny merino Icebreaker:
- ultralekkość i wysoki komfort użytkowania
- naturalne właściwości antyalergiczne i antybakteryjne
- znakomita termoregulacja
- świetne właściwości oddychające, które zabezpieczają ciało przez przegrzaniem
- ochrona przed wychłodzeniem – nie tworzy „zimnego kompresu” na skórze
- nie drapie i nie powoduje swędzenia tak jak zwykła wełna
- niezwykle przyjemna w dotyku, miękka niczym jedwab
- eliminuje pocenie się skóry, nie dopuszczając do skraplania się potu i odparowując parę wodną z powierzchni tkaniny
- niepodatna na tworzenie się brzydkich zapachów – możliwość noszenia kilka dni z rzędu bez konieczności prania
- posiada właściwości grzejące nawet gdy jest wilgotna - można ją prać w pralce - bardzo szybko schnie
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.