Bawełniana koszulka Patagonia. Ekologiczna produkcja i jakość, która zapewnia odzieży trwałość.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Koszulka Patagonia Text Logo to tylko z pozoru najzwyklejszy t-shirt. Wprawdzie jest to bawełniana koszulka, która krojem nie odbiega od koszulek używanych na co dzień, ale jest wiele cech, które różnią ją od tanich koszulek i powodują, że jakość tej koszulki bije o głowę inne modele.
Koszulka Text Logo uszyta jest w 100% z bawełny organicznej typu ringspun. To właśnie ona sprawia, że jest to odzież niezwykle wygodna i wytrzymała. Specjalny model tkania bawełny odpowiada za miękkość koszulki, którą odczuwa się na ciele. Koszulkę budują długie włókna bawełniane, które są wytrzymalsze i bardziej przewiewne.
Wysoka jakość tej odzieży zależy od procesu, który zaczyna się dużo prędzej, niż na szwalni. Koszulka Text Logo marki Patagonia to produkt ekologiczny z wielu powodów. Biodegradowalna bawełna tej koszulki wzrasta na ekologicznych uprawach, na których nie używa się pestycydów, a zbiór bawełny nie jest maszynowy tylko ręczny. W większości koszulek już na tym etapie materiał jest osłabiany. Warto dodać, że proces wytwarzania, którym poddawane są koszulki Patagonia pozwala zaoszczędzić 27 galonów wody, w stosunku do powszechnej produkcji bawełnianych t-shirtów. Tekstowe logo marki nanosi się ponadto w taki sposób, by nie trzeba było używać PVC i ftalanów, czyli związków szkodliwych dla środowiska.
- ekologiczny proces produkcyjny
- ringspun - typ tkaniny, który jest wytrzymalszy i przyjemniejszy dla skóry
- tradycyjny kołnierzyk o okrągłym wykroju
- krótkie rękawy
- tekstowe logo na piersi
- nadruk wykonany bez użycia ftalanów i PVC
- certyfikat Fair Trade Certified™
- krój: slim fit
Waga: 187 g
- Materiał 100% organic cotton ringspun jersey
- Kolor Granatowy
Fair Trade Certified™ to znak poświadczający przynależność do ruchu Fair Trade. Jest to globalny ruch zrzeszający producentów, którzy w biznesie kierują się zasadami zmierzającymi do działań na rzecz poszanowania ludzi i ochrony planety. Ruch Fair Trade wierzy, że każdy podejmuje (lub powinien podejmować) działania, które są dobre dla naszych rodzin, innych ludzi i planety, na której żyjemy. W Fair Trade powszechne jest przekonanie, że kupowanie i sprzedawanie produktów wiąże nas z życiem innych ludzi, dlatego konsumenci powinni być odpowiedzialni w swych wyborach. Wybór produktów z tym znakiem to wsparcie dla firm, które troszczą się o przestrzeganie zasad sprawiedliwego handlu oraz działają na rzecz ograniczania negatywnego wpływu biznesu na środowisko naturalne.
Bawełna organiczna to wysokiej jakości materiał wykonany z włókien bawełny, która wzrastała według tradycyjnych metod uprawy tych roślin. Wzrost bawełny w warunkach ekologicznych odbywa się w zgodzie z naturalnymi procesami, bez użycia nawozów i środków chemicznych. Do zbioru bawełny organicznej nie używa się maszyn. Bawełna zbierana jest ręcznie, a jej uprawa pozwala na dużą oszczędność wody. Ten sposób upraw, a następnie wytwarzania tkanin pozwala uzyskiwać materiał cechujący się przyjemniejszą w dotyku strukturą, a przede wszystkim większą odpornością na zużywanie. Włókna bawełny organicznej są trwałe, gdyż nie ulegały niszczeniu przez środki chemiczne i maszynowy sposób zbioru. Bawełna organiczna barwiona jest tylko na bazie nietoksycznych barwników pochodzących z natury.
Ringspun oznacza bawełnę czesaną, która poddana jest czasochłonnym metodom produkcji, gwarantującym jej lepsze właściwości. Bawełna tego typu jest dokładnie oczyszczana, otrzymuje gładkie i długie włókna. To właśnie one sprawiają, że przędza jest trwalsza i ma lepszą jakość. Tego typu bawełna staje się miękka i jest zwiewna, co czuje się po założeniu odzieży na ciało. Struktura tego typu przędzy jest bardzo zwarta, więc wykonane z niej produkty cechują się znacznie większą żywotnością.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.