Spisana cała historia Tomka Mackiewicza - od najmłodszych lat do ostatniej wyprawy na Nangę Parbat.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 50 zł
- Darmowy zwrot w 100 dni
- Eko paczka
Kolejna pozycja o górach w literackiej twórczości Dominika Szczepańskiego. Współautor autobiografii “Spod zamarzniętych powiek” Adama Bieleckiego tym razem postanowił opisać historię człowieka, który niepostrzeżenie wkroczył w świat himalaistów i zaczął go kreować na własnych zasadach. Czapkins, czyli Tomek Mackiewicz, na początku nierozumiany, nikomu nieznany, wzbudzał zaskoczenie i zainteresowanie w górskim środowisku. Niezrzeszony w żadnym klubie, bez kursów i himalajskiego doświadczenia zapragnął czegoś, co dla większości wydawało się niemożliwe do osiągnięcia - wejścia na Nangę Parbat. Zimą. Jako pierwszy człowiek w historii. Jego kilkukrotnie powtarzane próby kończyły się niepowodzeniem. Wyciągał z nich wnioski i wracał. Rok po roku. Przez 7 lat. Aż w końcu góra zapragnęła go dla siebie i ze swojej 7 wyprawy już nie wrócił.
Dominik znał Czapkinsa i był z nim na wyprawie na Nangę w 2016 roku. Wtedy efektem tego wyjazdu była książka “Nanga Parbat. Śnieg, kłamstwa i góra do wyzwolenia”. Teraz postanowił podążyć śladami Tomka od najmłodszych lat. Poprzez rozmowy z ludźmi z jego najbliższego otoczenia stworzył obraz człowieka, jakiego media nie znały. Prywatne historie zostały opowiedziane na nowo i spisane w bardzo przyjemny do czytania sposób. Możesz przeżyć wszystkie wyprawy z Tomkiem Mackiewiczem i poznać siłę jego marzenia, za które zapłacił najwyższą cenę. Dlaczego ciągle wracała i o co tak naprawdę walczył? Jak z nikomu nieznanego człowieka stał się inspiracją dla milionów?
Tytuł: Czapkins. Historia Tomka Mackiewicza
Autor: Dominik Szczepański
Wydawca: Agora
Rok wydania: 2019
Język wydania: polski
Wymiary: 235 x 167 x 30 mm
Ilość stron: 464
Oprawa: zintegrowana
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.