Męska kurtka softshellowa Arc'teryx w wersji superlekkiej.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Darmowy zwrot w 100 dni
- Eko paczka
Kurtka Gamma SL Hoody to ultralekka kurtka softshellowa, będąca idealną odzieżą do działań górskich, takich jak wspinaczka skalna, turystyka, trekking czy speed hiking. Model powinien zainteresować osoby szukające lekkiej kurtki, która daje podstawową ochronę przed czynnikami atmosferycznymi, zwłaszcza przed wiatrem.
Kurtka Gamma SL Hoody uszyta jest ze znakomitej tkaniny softshellowej o nazwie Fortius™ DW 1.0. Jest to materiał o niskiej wadze, elastyczności w czterech kierunkach oraz gęstej strukturze, która chroni przed podmuchami wiatru. Model wykonany z takiego materiału pozwala cieszyć się ogromną swobodą ruchów, którą gwarantuje elastyczność tkaniny i dobry krój, a także niską wagą kurtki, która nie ciąży ani w plecaku, ani na barkach.
Kurtka Gamma SL Hoody to softshell dość minimalistyczny, ale nie pozbawiony niezbędnych elementów. Kurtka posiada regulowany kaptur StormHood™, który wraz z techniczną gardą osłania szyję i głowę. W softshellu marki Arc’teryx znajdziesz również dwie zapinane zamkami kieszenie. Brzegi materiału wykończone są ściągaczami, które chronią przed dostawaniem się podmuchów wiatru pod odzież. Zarówno rękawy, jak i dolny brzeg kurtki wykorzystują elastyczne ściągacze, z którymi kurtka w tych miejscach staje się idealnie dopasowana do ciała.
- uniwersalny i bardzo lekki softshell
- duża elastyczność i starannie zaprojektowany krój
- tkanina Fortius™ DW 1.0 - gęsto tkana, wytrzymała
- regulowany kaptur StormHood™
- 2 zapinane kieszenie na dłonie
- dopasowane mankiety ze ściągaczami na brzegu
- ściągacz w dolnym brzegu
- krój: trim
- GoreTex NIE
- Ilość kieszeni zewnętrznych 2
- Materiał Fortius™ DW 1.0, 87% nylon, 13% elastan
- Waga 260 g (rozm. S)
- Kolor Czarny
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.