Damski softshell do górskich aktywności.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 50 zł
- Darmowy zwrot w 100 dni
- Eko paczka
Kurtka Gamma SL Hoody Women to model znakomitej kurtki softshellowej, która zachwyca wykonaniem i niską wagą. Model przeznaczony został do multisportowych zastosowań w górach. Dzięki lekkości i sterczowym materiałom może posłużyć świetnie podczas wspinaczki, skitouringu, turystyki.
Damska kurtka Arc’teryx Gamma SL Hoody Women to odzież, po której założeniu nie czujesz niemal samej kurtki, ale czujesz jej działanie. Niska waga i starannie zaprojektowany krój i elastyczność czyni z niej kurtkę gwarantującą swobodę ruchów, lekkość sprawia, że zapomina się, że kurtkę ma się na sobie. Gdy wieje górski wiatr docenia się jednak momentalnie materiał Fortius™, z którego kurtka jest uszyta. W czasie aktywnych działań czuje się także mistrzostwo, z jakim zaprojektowano w tej kurtce każdy detal.
Lekki, wytrzymały, oddychający i chroniący przed czynnikami pogodowymi materiał to bowiem nie wszystko. Kurtka ma znakomicie wyprofilowany kaptur StormHood™, który można wyregulować. Łączy się on harmonijnie z techniczną gardą osłaniającą szyję. Projektanci przy konstruowaniu kurtki kierowali się swoistym minimalizmem. Nie mogło jednak zabraknąć w kurtce zapinanych kieszeni. Podobnie w brzegach materiałów musiały znaleźć się ściągacze, które zapobiegają podwiewaniu odzieży. Właśnie dlatego mankiety kończą się ściągaczami, podobnie jak dolny brzeg kurtki Arc’teryx typu softshell.
- lekki i bardzo uniwersalny softshell
- elastyczność w 4 kierunkach
- wytrzymała tkanina Fortius™ DW 1.0
- regulowany kaptur StormHood™
- 2 zapinane kieszenie
- ściągacze w mankietach
- ściągacz w dolnym brzegu
- krój: trim
- GoreTex NIE
- Ilość kieszeni zewnętrznych 2
- Materiał Fortius™ DW 1.0, 87% nylon, 13% elastan
- Waga 260 g (rozm. S)
- Kolor Czarny
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.