Kurtka męska The North Face z materiałów pochodzących z recyklingu.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Noś ją na co dzień w mieście, zabierz na wycieczkę w góry lub szybki trening na świeżym powietrzu. Kurtka męska The North Face MA Overlay ma uniwersalne przeznaczenie i sprosta wielu wyzwaniom.
Nie musisz martwić się o etyczność swojego wyboru – ten model wykonany został w całości z materiałów pozyskanych z recyklingu, dzięki czemu pozostaje bezpieczny i przyjazny dla środowiska. Syntetyczne włókna wykończone zostały przy użyciu technologii FlashDry™, która nie traci swoich właściwości po wielu praniach i długim użytkowaniu, dbając o skuteczne odprowadzanie wilgoci i szybkie wysychanie, dzięki czemu kurtka sprawdza się również podczas intensywnej aktywności. Ma wygodny krój, umożliwiający swobodne poruszanie się i została wyposażona w kaptur regulowany sznurkiem, który dodatkowo osłoni Cię przed zimnem.
Na lewej piersi umieszczono charakterystyczne logo marki The North Face.
- kurtka męska idealna na wiosnę
- do noszenia na co dzień i na treningi na świeżym powietrzu
- wygodny krój, zapewniający swobodę
- technologia FlashDry™
- szybsze odprowadzanie wilgoci
- błyskawiczne wysychanie
- nie traci właściwości po wielu praniach
- materiał pochodzący z recyklingu
- praktyczny kaptur regulowany sznurkiem
- logo marki The North Face na lewej piersi
- GoreTex TAK
- Ilość kieszeni zewnętrznych 2
- Materiał 100% poliester
- Kolor Szary
FlashDry™ to technologia pozwalająca włóknom szybciej transportować wilgoć i błyskawicznie wysychać. Włókna są wzbogacane o naturalny dodatek do materiału, który zwiększa jego zdolność do regulacji termicznej. Technologia nie zwiększa wagi materiału i nie powoduje przyrostu objętości. Na dodatek nie spiera się ani nie ściera w trakcie użytkowania.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.