Zaawansowana, goreteksowa kurtka męska Salewa, znakomita w góry i na narty.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Kurtka Salewa Ortles GTX Pro Stretch to zaawansowany, wodoodporny model, który docenią wszyscy wymagający pasjonaci zimowych sportów.
Niezawodność gwarantuje jej wykorzystanie najbardziej specjalistycznej membrany GORE-TEX® Pro, która świetnie zabezpiecza podczas opadów deszczu i śniegu, jednocześnie pozwalając na niezbędną w trakcie wysiłku oddychalność i odprowadzanie nadmiaru ciepła z powierzchni ciała. Materiał jest odporny na wiatr i wszelkiego rodzaju uszkodzenia mechaniczne, a dzięki uzupełnieniu go o rozciągliwe wstawki – elastyczny we wszystkich kierunkach, nie ograniczając Twojej swobody ruchów. Kurtka wyposażona jest w wyprofilowany, regulowany jedną ręką kaptur z rozpinanym klinem, dzięki czemu optymalnie dopasowuje się do wspinaczkowego kasku; w jego wnętrzu umieszczono silikonowe elementy, które zapobiegają zsuwaniu się materiału z gładkiej i śliskiej powierzchni. W kurtce zastosowano również rozwiązanie Direct Access System, czyli specjalną kieszonkę na piersi umożliwiającą błyskawiczny dostęp do detektora lawinowego. System jest kompatybilny we wszystkich elementach odzieży, w których go zastosowano.
W dopracowanej konstrukcji nie mogło zabraknąć zapinanej wentylacji pod pachami, a także wodoodpornego suwaka z przodu z wygodną, laserowo perforowaną osłoną podbródka. Całość obejmuje również zapinane kieszenie zewnętrzne (jedna znajduje się na rękawie) i jedną elastyczną kieszonkę w środku.
- męska kurtka goreteksowa Salewa
- zaawansowany model
- najbardziej specjalistyczna membrana GORE-TEX® Pro
- dodatkowe wykończenie hydrofobowe DWR bez PFC
- klejone szwy
- maksymalna wodoodporność
- odporność na wiatr
- wysoki poziom oddychalności
- elastyczne wstawki dla większej mobilności
- regulowany jedną ręką kaptur kompatybilny z kaskiem
- silikonowe elementy wewnątrz kaptura zapobiegające zsuwaniu się
- Direct Access System
- bezpośredni dostęp do detektora lawinowego
- zapinana wentylacja pod pachami
- wodoodporny suwak z perforowaną osłoną podbródka
- zapinane kieszenie zewnętrzne
- wewnętrzna kieszeń z elastycznej siatki
- mankiety z rzepami
- standard bluesign
- krój: Athletic Fit
- GoreTex Tak
- Ilość kieszeni wewnętrznych 1
- Ilość kieszeni zewnętrznych 2
- Materiał GORE-TEX® Pro Backer bluesign 139 g/m2 (100% poliamid); GORE-TEX® Pro 3L Stretch 173 g/m2 (100% poliamid)
wodoodporność: 28 000 mm
oddychalność: RET <6 - Waga 530 g (rozm. 50/L)
- Kolor Niebieski
GORE-TEX® Pro to najbardziej zaawansowana technicznie wersja znakomicie wodoodpornej membrany Gore-Tex®, która w tym przypadku wykazuje fantastyczną wręcz oddychalność, w pełni dostosowaną do aktywnych działań w terenie. Nowa, 3-warstwowa generacja łączy ultra-wytrzymały, odporny na przetarcia i uszkodzenia materiał zewnętrzny z równie niezawodną podszewką. Elementem łączącym jest najwyższej jakości laminat GORE-TEX® Pro. Takie rozwiązanie pozwala zachować pożądaną w outdoorze trwałość, przy jednocześnie sprawnym procesie odprowadzania nadmiaru ciepła i wilgoci powstałych podczas wzmożonego wysiłku. Wersję Pro charakteryzuje o 28% większa wydajność w kwestii oddychalności niż standardowy GORE-TEX®.
DWR (Durable Water Repellent) to uodparniająca na wilgoć, wytrzymała technologia hydrofobowa, którą stosuje się w wykończeniu tkanin, zamków lub innych detali w odzieży i akcesoriach outdoorowych. DWR sprawia, że cząsteczki wody są niejako odpychane od tych materiałów. Działanie DWR można zauważyć, gdy przy umiarkowanych opadach krople wody nie wsiąkają w struktury włókien, lecz osiadają na nich utrzymując postać kropli. DWR może wzmacniać odporność materiałów na wilgoć lub być uzupełnieniem dla innych wodoodpornych technologii.
bluesign® to standard branżowy, którego znak może być nadawany firmom, zakładom produkcyjnym i produktom. Gwarantuje on produkcję przyjazną dla ochrony środowiska i zachowanie higieny pracy w procesach produkcyjnych i dostawach.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.