Kurtka turystyczna dla kobiet o technicznym kroju wyposażona w membranę wodoodporną GORE-TEX.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Darmowy zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Bądź przygotowana na każdą pogodę z kurtką Spire Women. To przykład technicznej kurtki, w której zastosowano bezkonkurencyjną, trójwarstwową membranę GORT-TEX®. Odpowiada ona za pełną wiatroszczelność, najwyższą wodoodporność i efektywne właściwości oddychające materiałów. Kurtka posiada szereg rozwiązań, które cechują najlepszą odzież outdoorową. Podczas wzmożonego wysiłku zapewnisz sobie lepszą wentylację dzięki otworom PitZips™. Do komfortowo usytuowanych kieszeni z wodoodpornymi zamkami będziesz miała dostęp nawet przy założonej uprzęży. Model wyposażono w zintegrowany i kompatybilny z kaskami kaptur. Jego obwód i głębokość wyregulujesz za pomocą systemu ERG Hood Adjustment System. Odpinany fartuch przeciwśnieżny i krój rękawów w rozwiązaniu Angel-Wing Movement™ zdradzają, że w tej kurtce zadbano o każdy szczegół.
- materiał: 3 warstwowa konstrukcja Gore-Tex Performance 3L
- 100% podklejonych szwów
- dwie kieszenie zewnętrzne zamykane wodoszczelnymi suwakami i perforowane od wewnątrz dla zwiększenia oddychalności
- zintegrowany, kompatybilny z kaskiem kaptur z daszkiem; regulacja obwodu i głębokości kaptura
- regulacja kaptura za pomocą systemu ERG Hood Adjustment System
- miękko wyścielone okolice podbródka DriClime®, chroniące przed przycięciem suwakiem
- otwory wentylacyjne pod pachami PitZips™ zamykane suwakami i kryte patkami
- odpinany fartuch przeciwśnieżny
- wewnętrzna kieszeń mesh
- regulowane mankiety Velcro®
- elastyczny, łatwo regulowany ściągacz u dołu kurtki
- zapewniający swobodę ruchów krój rękawów Angel-Wing Movement™
- krój regular fit
- GoreTex TAK
- Ilość kieszeni zewnętrznych 2
- Materiał GoreTex Performance 3L
- Waga 623 g
- Kolor Fioletowy
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.