Męska kurtka rowerowa Silvini zapewniająca doskonałą ochronę przed wiatrem.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Znacznie większy komfort termiczny i możliwość dopasowania do potrzeb zmieniających się w czasie jazdy – kurtka Silvini Vetta zapewni Ci ochronę przed zimnem także podczas treningów w mniej sprzyjającej aurze.
Do jej wykonania wykorzystano zaawansowany materiał Windbreaker WR o bardzo dużej gęstości włókien; dzięki temu zapewnia on świetne właściwości wiatroodporne, skutecznie zatrzymując chłodne podmuchy, by zapewnić Ci idealne warunki i wygodę podczas aktywności. Co więcej, użyta tkanina w podstawowym stopniu zabezpieczy Cię także przed wilgocią, gdy zaskoczy Cię mżawka lub niewielkie opady. Mimo swoich właściwości pozostaje oddychająca, pozwalając na prawidłową wentylację i odprowadzanie potu z powierzchni skóry. Kurtka jest stosunkowo lekka, a jej krój pozwoli Ci na pełną swobodę ruchów podczas jazdy – tym bardziej, że wyposażono ją w odpinane rękawy, które w kilka sekund pozwolą Ci na dopasowanie jej do Twoich potrzeb i pogody. Dba przy tym o pełną mobilność ramion.
Posiada praktyczną stójkę pod szyją i zapinana jest na trwały suwak YKK poprowadzony przez jej całą długość w centralnej części. Na wygodę noszenia i świetne dopasowanie do sylwetki wpływ mają również wykorzystane elementy silikonowe, które utrzymują ją komfortowo w odpowiednim miejscu, zaś odblaskowe detale pozwolą Ci pozostać widocznym na drodze po zmroku.
-
męska kurtka rowerowa
-
materiał Windbreaker WR o dużej gęstości
-
świetne właściwości wiatroodporne
-
ochrona przed zimnymi podmuchami
-
większy komfort termiczny podczas jazdy
-
podstawowe zabezpieczenie przed wilgocią
-
nieograniczający mobilności krój
-
odpinane rękawy
-
stójka pod szyją
-
solidny zamek błyskawiczny YKK
-
silikonowe elementy poprawiające dopasowanie
-
odblaskowe detale dla większego bezpieczeństwa
- Ilość kieszeni zewnętrznych 1
- Materiał Windbreaker WR
- Kolor Zółty
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.