Ciepło i niepowtarzalny design. Polarowa kurtka Marmot.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Darmowy zwrot w 100 dni
- Eko paczka
Kurtka Wiley Women to polarowa kurtka Marmot, która wyróżnia się na tle tego typu kurtek niepowtarzalnym designem. Przypomina nieco przyjemny w dotyku kożuszek, ale wcale nie jest to jej największy atut. Kurtka jest doskonała warstwą izolującą od chłodu. Świetnie sprawdzi się ona w roli pośredniej warstwy oraz jako kurtka na nieduże spadki temperatury. Ta outdoorowa odzież uszyta jest z materiału Polartec® Classic 300. Jest on ciepły i szybko odprowadza wilgoć od ciała. Kurtka wyposażona jest w komfortową stójkę i trzy zapinane kieszenie – dwie ciepłe ma dłonie oraz jedną kieszeń piersiową. Ta kurtka polarowa Marmot udowadnia, że w projektowaniu odzieży outdoorowej można znaleźć jeszcze sporo oryginalnego stylu.
Materiał: Polartec® Classic 300, 100% poliester Shearling 11,5 oz/yd
Inserty: 75% nylon, 25% bawełna Plain Weave 3.0 oz/yd
- ciepła kurtka polarowa z tkaniny Polartec® Classic 300
- 2 zapinane kieszenie na dłonie
- zapinana kieszeń na piersi
- elastyczny dolny brzeg kurtki
- elastyczna lamówka w mankietach
- krój: regular fit
- GoreTex NIE
- Ilość kieszeni zewnętrznych 3
- Materiał Polartec Classic 300
- Waga 479 g
- Kolor Zielony
Polartec® Classic to wysokiej klasy dzianina z włókien poliestrowych, oferująca szeroką gamę zastosowań. Rewelacyjne właściwości termoizolacyjne, odprowadzanie wilgoci oraz oddychalność wpływają na jej powszechne wykorzystywanie w wielu wyrobach outdoorowych. Struktura weluru tworzy specjalny system kieszonek powietrznych, w których zatrzymywane jest ciepło płynące z ciała. Takie rozwiązanie daje najwyższą gwarancję niezawodności w niskich temperaturach. Różne wykończenia, gramatura i gama kolorystyczna każdorazowo dostosowywane są do rodzaju aktywności.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.