Męska ciepła kurtka z materiału Supreme Micro Loft firmy Fjällräven
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 50 zł
- Darmowy zwrot w 100 dni
- Eko paczka
Nuuk Parka to niezwykle wygodna, męska kurtka zimowa marki Fjällräven. Wykonana jest z wysoce odpornego na przetarcia i uszkodzenia materiału poliamidowego wspartego wodoodporną i świetnie oddychającą membraną Hydratic®.
Syntetyczne wypełnienie Supreme Microloft daje gwarancję optymalnego komfortu cieplnego w niskich temperaturach, który dzięki przedłużonemu krojowi przeniesiony jest także na biodra i uda. Zintegrowany z kurtką kaptur wyposażony w obszycie z gęstego futra stanowi doskonałą ochronę przed przewiewaniem i utratą cennego ciepła. Takie rozwiązanie pozwoli Ci trzymać wiatr, deszcz i zimno na dystans, dając jednocześnie szeroki wachlarz możliwości przenoszenia różnego rodzaju akcesoriów, Rozłożysz je po wielu praktycznych i pojemnych kieszeniach, które gwarantują szybki i łatwy dostęp.
- membrana Hydratic®
- wodoodpornośc: 10.000 mm / oddychalnośc: 10.000 g/m²/24h
- mankiety z rzepami regulacyjnymi
- dwukierunkowy suwak główny kryty patką
- pas i dolny obwód kurtki regulowane ściągaczem
- wewnętrzna kieszeń bezpieczeństwa zapinana na zamek; idealna na telefon, odtwarzacz mp3 lub inne, drobne akcesoria
- przedłużony krój chroni przed zimnem również biodra i uda
- regulowany, zintegrowany z kurtką kaptur
- 2 obszerne kieszenie zewnętrzne z polarową wyściółką znakomicie ogrzewają ręce
- 2 siatkowe kieszenie wewnętrzne na czapkę lub rękawiczki
- 2 kieszenie piersiowe zapinane na zamek
- odpinane, wykonane ze sztucznego futra obszycie kaptura doskonale chroni przed przewiewaniem i utratą cennego ciepła
- GoreTex NIE
- Ilość kieszeni wewnętrznych 2
- Ilość kieszeni zewnętrznych 4
- Materiał Hydratic, 100% poliamid
- Izolacja Supreme Microloft, 100% poliester
- Waga 1480 g (rozm.S)
- Kolor Czarny
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.