Męskie legginsy w 100% z wełny merino.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Zimowa aktywność wymaga dobrego zabezpieczenia przed zimnem i przegrzaniem jednocześnie. Decydując się na bieliznę termiczną postaw na naturalność i wybierz leginsy Merino 250 Baselayer Bottom od marki Smartwool. Wykonane w 100% z wełny merynosa oferują bardzo dobrą ochronę przed chłodem. Materiał jednocześnie oddycha i reguluje temperaturę. Jego naturalne właściwości antybakteryjne eliminują przykry zapach i pozwalają na długo zachować świeżość odzieży. Płaskie szwy nie powodują otarć, a elastyczny pas umożliwia dobre dopasowanie do sylwetki. Doskonale sprawdzą się jako element ubioru warstwowego przy mniej intensywnej aktywności lub bardzo niskich temperaturach.
- męskie legginsy merino
- 100%naturalna wełna z merynosa
- doskonała izolacja termiczna
- oddychające
- termoregulujące
- antybakteryjny materiał
- długo zachowuje świeżość, eliminuje przykry zapach
- nie powoduje alergii i podrażnień
- przyjemna dla skóry
- płaskie szwy ograniczają otarcia
- elastyczny pas umożliwia dopasowanie
- krój: slim
- Materiał 100% wełna merino (250g/m2)
- Waga 228 g
- Kolor Czarny
Merino to wysokiej klasy wełna pozyskiwana ze specjalnie wyselekcjonowanych owiec rasy merynosy. Wykazuje się ponadprzeciętnymi właściwościami ochronnymi wobec niekorzystnych warunków pogodowych, dzięki czemu wiele marek wykorzystuje je w produkcji swoich wyrobów. Przyjazne dla użytkownika i środowiska, biodegradowalne włókna merino zapewniają fantastyczną oddychalność i odprowadzanie wilgoci z powierzchni ciała. Ich rewelacyjne zdolności termoregulacyjne sprostają każdej porze roku, chroniąc przed zimnem i promieniowaniem UV. Ponadto naturalna antybakteryjność merino hamuje rozwój bakterii i grzybów, odpowiedzialnych za powstawanie nieprzyjemnych zapachów.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.