Lonża via ferrata z absorberem z taśmy, która pruje się i pochłania energię wywołaną lotem. Klasyczny model marki Climbing Technology.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Darmowy zwrot w 100 dni
- Eko paczka
Przechodzenie dróg typu via ferrata wymaga posiadania odpowiedniego sprzętu i nabycia umiejętności, które pozwalają sprawnie się nim posługiwać. Lonża via ferrata Classic-K to atestowana lonża ferratowa, która chroni przed upadkiem z wysokości. Model wyposażony jest w absorber, który pochłania energię wyzwoloną w czasie ewentualnego odpadnięcia. W ochronnym pokrowcu na zamek znajduje się zszywana taśma, która przy ewentualnym locie pruje się i minimalizuje jego skutki. Dwa symetryczne ramiona lonży wykonane są z wytrzymałej taśmy, która automatycznie wydłuża się i skraca. Na końcu każdego z ramion znajduje się poręczny karabinek z automatyczną blokadą zamka. Pierścień blokujący nie jest zakręcany. Wystarczy przesunąć go trochę w dół, by karabinek wpiąć do liny asekuracyjnej lub sprawnie wykonać przepinkę na kolejnym jej odcinku. Lonża wykorzystuje ponadto stabilizatory, które dbają, by karabinek pozostawał zawsze we właściwej pozycji i był zawsze gotów do sprzętowych manipulacji.
- lonża via ferrata z absorberem
- absorber w postaci taśmy, która pruje się przy locie
- 2 ramiona z taśmy elastycznej, której długość dopasowuje się automatycznie
- karabinki z automatyczną blokadą zamka
- komfortowy kształt i rozmiar karabinków
- karabinki o konstrukcji zamka Catch Free; nie haczy przy wpinaniu
- karabinki kute we Włoszech
- stabilizatory utrzymujące karabinki we właściwej pozycji
- pokrowiec ochronny na absorberze; wyposażony w zamek, by mozliwa była kontrola sprzetu
- szwy zabezpieczone przezroczystym tworzywem
- pokrowiec transportowy z lekkiej siateczki
- Waga 460 g
- Certyfikacja CE 0333, EN 958:2006
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.