Skiturowa, ultralekka łopata lawinowa przeznaczona przede wszystkim na zawody.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Bardzo lekka łopata stworzona z myślą o zawodnikach biorących udział w zmaganiach skiturowych, kiedy to zagrożenie lawinowe jest minimalne. Łopata Ultra waży jedynie 300 gram.
Konstrukcja to kompromis pomiędzy wagą i wytrzymałością. Jak każda łopata lawinowa Ultra składa się z dwóch oddzielnych części - styliska i szufli. Dzięki takiej budowie łopata jest łatwiejsza w transporcie i bez problemu mieści się nawet w niedużym plecaku. Połączenie ich w całość trwa jedynie chwilę. Jest ono na tyle sztywne, że nie powoduje dyskomfortu podczas kopania. W szufli zastosowano poziome krawędzie górne, które ułatwiają opieranie stopy i zapobiegają ślizganiu się ich podczas kopania.
Karbonowe stylisko jest bardzo lekkie. Zakończone zostało rączką w kształcie litery T, którą wygodnie mogą obsłużyć osoby zarówno praworęczne, jak i leworęczne. Natomiast szuflę wykonano z anodyzowanego aluminium o grubości 1,5 mm. Spora liczba wycięć w szufli obniża jej wagę, a dzięki właściwemu ich rozłożeniu pozostaje bez wpływu na trwałość łopaty. W szufli dolna krawędź została specjalnie pokarbowana, ponieważ taka budowa zapobiega ślizganiu się podczas kopania zmarzniętego i twardego śniegu. Cała łopata została nachylona, co ułatwia kopanie w śniegu.
- ultralekka, zawodnicza łopata lawinowa
- dwie oddzielne części mieszczące się z łatwością w plecaku
- łatwe połączenia szufli i styliska
- otwory w szufli zmniejszające wagę całości
- karbonowe stylisko o długości 47 cm
- szufla z anodyzowanego aluminium o grubości 1,5 mm
- rączka typu T
- kompatybilna z wymogami ISMF, PDG
- Materiał stylisko: karbonszufla: anodyzowane aluminium 1,5 mm
- Waga 300 g
- Wymiary długość styliska: 47 cmszufla: 21×21 cm
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.