Gruba, wygodna, dwuosobowa mata samopompująca
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Darmowy zwrot w 100 dni
- Eko paczka
Mata Sleepin Double 10 cm to sposób na komfortowy nocleg na biwaku czy kempingu. Dwuosobowa, szeroka jest też miękka i gruba. Sprawi, że na każdym podłożu będzie się świetnie odpoczywało, zaś łatwe napełnianie i opróżnianie oraz pakowność sprawią, że posługiwanie się nią będzie bezproblemowe.
Grubość 10 cm jest wystarczają by mata dobrze izolowała od podłoża nawet, gdy noce są chłodniejsze. Daje przy tym bardzo duży komfort ponieważ ewentualne kamienie czy korzenie stają się niewyczuwalne. Mata jest wygodna i miękka, a jej wierzchnia część pokryta jest przyjemną w dotyku tkaniną poliestrową. Cała powłoka, szczególnie od spodu jest mocna i odporna na przetarcia czy inne uszkodzenia.
Mata składa się z dwóch komór z osobnymi zaworami. Można je więc pompować oddzielnie, zależnie od preferencji każdej ze śpiących osób. Dopływ powietrza oraz jego wypompowywanie zapewniają zawory Flat High-Flow o wysokim przepływie. Napełnianie maty jest sprawne, podobnie jak jego składanie. Aby transport był łatwiejszy do maty dołączony jest pokrowiec. Wszystkie materiały użyte do produkcji nie zawierają szkodliwych perfluorowęglanów.
- mata przeznaczona dla dwóch osób
- dobrze izoluje od podłoża nawet w nieco chłodniejsze noce
- przeznaczona na kempingi, biwaki lub do noclegów w pomieszczeniach zamkniętych
- bardzo gruba i wygodna
- podzielona na dwie komory z oddzielnymi zaworami
- możliwość pompowania komór oddzielnie
- wydajne zawory Fla High-Flow zapewniające szybkie napełnianie i wypompowywanie
- miękka powłoka zewnętrza
- odporna na uszkodzenia
- w zestawie pokrowiec do transportu
- składa się w poręczną paczkę
- Materiał poliester 190T 75D- 100%
- Wymiary 183x128x10 cm;
po złożeniu 64x28 cm - Waga 3,6 kg
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.