Dwuosobowa kempingowa mata samopompująca
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Mata Sleepin Double 7,5 cm szybko stanie się nieodłącznym towarzyszem wypadów na kemping czy biwak. Szeroka, mieszcząca dwie osoby jest miękka i wygodna, a w transporcie nie zajmuje zbyt dużo miejsca. Jej zaletą jest podział na dwie komory, które pompuje się oddzielnie.
Nocleg w namiocie wcale nie musi być twardy i niewygodny. Dzięki macie samo pompującej można z łatwością poczuć się niemal jak we własnym łóżku. Model Sleepin Double o grubości 7,5 cm sprawia, że można komfortowo wypocząć nawet, gdy podłoże jest twarde. Dodatkowo mata tworzy warstwę izolującą, która w cieplejsze noce skutecznie zatrzymuje chłód płynący od gruntu. Wierzch maty pokryty jest miękką, przyjemną w dotyku tkaniną, zaś całość wykonana jest z odpornego na przetarcia poliestru.
Mata podzielona jest na dwie komory z osobnymi zaworami. Są one napełniane oddzielnie i każdą z nich można dopompować stosownie do potrzeb śpiącej na niej osoby. Pozwala to pozostawić jedną komorę bardziej miękką niż drugą. Pompowanie i opróżnianie maty odbywa się przez wydajny dwukierunkowy zawór Flat High-Flow. Cały proces jest bardzo sprawny, a po złożeniu matę można schować do dołączonego pokrowca transportowego.
- mata dwuosobowa o szerokości prawie 130 cm
- grubość 7,5 cm zapewniająca komfortowy wypoczynek
- składa się dwóch oddzielnych komór
- każda komora pompowana oddzielnie
- możliwość dostosowania twardości każdej komory do preferencji śpiącego
- wysokoprzepływowe zawory Flat High- Flow
- wytrzymała na przetarcia i uszkodzenia
- przyjemna w dotyku powłoka wierzchnia
- materiały bez szkodliwych PFC
- dołączony pokrowiec transportowy
- pakowana i łatwa w transporcie
- Materiał poliester 190T 75D- 100%
- Wymiary 183x128x7,5 cm;
po złożeniu 66x28 cm - Waga 4,9 kg
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.