Lekki, wygodny materac o wysokiej izolacji termicznej
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
NeoAir XTherm to doskonały wybór dla ambitnych entuzjastów outdooru, których zima nie powstrzymuje przed zdobywaniem uprzednio wyznaczonych celów. Ten wysokiej klasy, 4-sezonowy materac marki Therm-a-rest charakteryzuje się ergonomicznym kształtem. Dzięki wysokiemu wskaźnikowi izolacyjności stoi na straży komfortu snu przez cały rok, niezależnie od tego dokąd zmierzasz. Lekkość i pakowność to jego kolejne atuty - po złożeniu zajmuje tyle miejsca, co standardowej wielkości butelka. Wysoka wydajność jest natomiast zasługą unikalnej, 5-wartstwowej konstrukcji. Dwie warstwy zewnętrzne oddzielone są aż 3 pośrednimi, które tworzą przestrzenie wypełnione ułożonymi naprzemiennie, trójkątnymi komorami. Takie rozwiązanie pozwala odbić przez wierzchnie warstwy ciepłe powietrze, utrzymując je między materacem a śpiworem. Z drugiej strony zaś blokuje chłód idący z podłoża i uniemożliwia mu przenikanie do górnych warstw. Dużym udogodnieniem modelu NeoAir XTherm jest również wykończenie eliminujące ryzyko ślizgania się materaca po podłożu oraz przesuwania się śpiwora po materacu.
Materiał góry: 30D High Tenacity Nylon
Materiał spodu: 70D Soft Grip Nylon
Wymiary: 183 x 51 x 6,3 cm
- wymiary po złożeniu – 23 x 10 x 10 cm
- współczynnik izolacji – 5,7 (R-Value)
- wykonany z lekkiego, wysoce kompresyjnego materiału
- mocno perforowana powierzchnia niwelująca ryzyko przesuwania się śpiwora
- specjalne komory zatrzymujące z zewnątrz ciepłe powietrze oraz odbijające zimno od spodu
- ergonomiczny kształt o zaokrąglonych rogach
- 5-warstwowa konstrukcja
- fantastyczna odporność na uszkodzenia i przetarcia
- pokrowiec i zestaw naprawczy w komplecie
- pokrowiec materaca może posłużyć jako pompka
- Materiał nylon
- Waga 430 g
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.