Ciepła, damska kurtka polarowa
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 50 zł
- Darmowy zwrot w 100 dni
- Eko paczka
Miyar to niezwykle ciepła, damska kurtka polarowa marki Alvika, która świetnie ochroni Cię przed chłodem. Wykonana jest z doskonale izolującej od zimna oraz sprawnie odprowadzającej wewnętrzną wilgoć dzianiny Polartec® Thermal Pro® - jednej z najbardziej zaawansowanych propozycji w rodzinie Polartec®. Z powodzeniem można użytkować ją w wersji solo w chłodne, ale suche dni, jak i w duecie z kurtką membranową, gdy pogoda przypuści swój opadowy i temperaturowy szturm. Techniczny, taliowany krój w pełni dopasowany jest do kobiecej sylwetki. Uzupełniają go 2 ciepłe, zapinane na zamek kieszenie boczne oraz wysoka stójka, dobrze osłaniająca szyję.
- wykonana z niezwykle ciepłej i znakomicie odprowadzającej wilgoć dzianiny Polartec® Thermal Pro®
- 2 kieszenie boczne zapinane na zamek kryty patką
- wysoka stójka dobrze chroniąca szyję przed zimnem
- dobrze przylegające do nadgarstków mankiety, chroniące przed utratą ciepła i przewiewaniem
- dolny obwód kurtki regulowany ściągaczem
- GoreTex NIE
- Ilość kieszeni zewnętrznych 2
- Materiał Polartec® Thermal Pro®
- Kolor Niebieski
Polartec® Thermal Pro® to najbardziej zaawansowana technologicznie dzianina Polartec®, którą charakteryzują doskonałe właściwości termoizolacyjne. Wykonana jest z wysokiej jakości, poliestrowych włókien, znakomicie zatrzymujących ciepło oraz skutecznie transportujących wilgoć na zewnątrz tkaniny. Jej niebywałą zaletą jest także bardzo dobra oddychalność, która pozwala utrzymać optymalny, wewnętrzny mikroklimat. Gęsta struktura wykazuje również zwiększoną odporność na wycieranie i uszkodzenia mechaniczne oraz niepodatność na działanie wiatru. Niektóre wersje posiadają dodatkowo wodoodporne wykończenie, które dystansuje cząsteczki wody od wewnętrznych warstw materiału.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.