Górskie okulary GOG z soczewkami z technologią Polarmatic.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Okulary GOG Breeze T E451-2P znakomicie sprawdzą się w górach, ale z powodzeniem możesz postawić na nie także podczas każdego innego, outdoorowego treningu, zapewniając sobie optymalny komfort i ochronę.
Ich soczewki wyposażono w nowoczesną technologię Polarmatic, która łączy w sobie działanie fotochromowe i polaryzację. Dzięki temu okulary redukują odblaski i refleksy niekorzystnie wpływające na klarowność wizji, a ponadto przyciemniają i rozjaśniają się, na bieżąco reagując na zmiany intensywności oświetlenia w zakresie kategorii 2-3. W szkłach zastosowano także filtr UV 400, który zapewni Ci całkowitą ochronę przed szkodliwym promieniowaniem ultrafioletowym, a ergonomiczną, sportową konstrukcję uzupełniają zdejmowane osłonki boczne, które pozwolą Ci jeszcze lepiej zabezpieczyć wzrok przed rażącym słońcem.
Oprawki okularów wykonane z poliwęglanu gwarantują świetną wytrzymałość w trudnych, outdoorowych warunkach, a sama ich budowa sprawia, że znakomicie dopasowują się do specyficznych potrzeb sportowców – zapewniają komfort potrzebny podczas długotrwałego noszenia i perfekcyjne dopasowanie do twarzy jednocześnie.
-
górskie okulary przeciwsłoneczne
-
odpowiednie na każdy outdoorowy trening
-
sportowa ergonomia
-
wysokiej klasy soczewki
-
filtr UV 400
-
pełna ochrona przed promieniowaniem ultrafioletowym
-
technologia Polarmatic
-
połączenie polaryzacji i fotochromu
-
kat. 2-3.
-
niwelowanie odblasków
-
klarowniejsza wizja
-
rozjaśnianie i przyciemnianie zależnie od oświetlenia
-
poliwęglanowe oprawki
-
dopracowana konstrukcja
-
idealne dopasowanie do twarzy
-
bez uciążliwego uciskania
-
woreczek z mikrofibry w komplecie
- Polaryzacja TAK
- wymienne szkła nie
- Materiał oprawki: poliwęglan
- Kolor Szary
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.