Okulary przeciwsłoneczne z kolekcji miejskiej.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Okulary S-258A to model Relish należący do kolekcji Arctica Streetwear. Zostały one zaprojektowane do codziennego użytkowania. Lekkie oprawki z grilamidu sprawiają, że praktycznie nie czujesz, że masz na nosie okulary. Kształt oprawek jest bardzo neutralny, zatem niezależnie od tego, czy masz bardziej aktywny, czy też biznesowy dzień - okulary będą dobrze wyglądać. Soczewki okularów Relish mają 3 kategorię ochronności, co oznacza, że pochłaniają większość światła słonecznego (od 82 do 92%). Dzięki temu nawet w najbardziej słoneczny dzień możesz swobodnie spacerować po nadmorskim deptaku lub zmierzać do pracy. Twoje oczy są bezpieczne także dzięki filtrowi UV400, które chroni przed szkodliwym promieniowaniem ultrafioletowym (UVA, UVB i UVC). O komfort widzenia dba także filtr polaryzacyjny. Jego zadaniem jest blokada rozbłysków i lśnień, które w gorący dzień pojawiają się po powierzchni wody lub drogi. Jeśli chcesz wyglądać stylowo na co dzień, a jednocześnie zależy Ci na dobrej ochronie wzroku, wybierz okulary Relish S-258A.
- okulary o stylistyce miejskiej
- lekkie oprawki z grilamidu TR90 - materiału wytrzymałego, a jednocześnie przyjemnego w dotyku
- gumowe wstawki w zausznikach
- przyciemniane soczewki
- soczewki kat. 3 - można w nich prowadzić samochód
- idealne podczas bardzo słonecznego dnia
- filtr polaryzacyjny blokujący różnego rodzaju rozbłyski i lśnienia np. na powierzchni wody
- filtr UV400 blokujący szkodliwe promieniowanie ultrafioletowe (UVA, UVB i UVC)
- w komplecie woreczek i etui
Oprawki: grilamid TR90
Kategoria szkieł: 3 (przepuszczalność światła: 8-18%)
Wysokość soczewek (z oprawką): 45 mm
Odległość między zawiaskami: 13 cm
- Polaryzacja TAK
- wymienne szkła nie
- Kolor Czarny
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.