Przeciwsłoneczne okulary marki Arctica. Szkła z powłoką REVO i polaryzacją.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Darmowy zwrot w 100 dni
- Eko paczka
Okulary Arctica S-267B to model, który pozwoli Ci widzieć wyraźnie i kontrastowo. Są to okulary przeciwsłoneczne Arctica ze szkłami posiadającymi polaryzację i ochronną powłokę REVO. Za sprawą polaryzacji okulary te są modelem, który można polecić do wypoczynku nad wodą, w górach, a także do prowadzenia auta. Polaryzacja chroni przed olśnieniami, jakie powoduje światło odbite od płaskich powierzchni, takich jak ośnieżone zbocza, tafla jeziora czy mokra po deszczu asfaltowa jezdnia. Powłoka REVO, z kolei, odbija szkodliwe promienie i wraz z filtrem UV 400 troszczy się o zdrowie oczu. Szkła otoczone są w tym modelu pełną oprawką z poliwęglanu. To lekkie tworzywo posiada dużą odpornosć na zarysowania i pęknięcia, dlatego często używa się go do produkcji gogli i okularów. Dość klasyczny kształt okularów S-267B jest dużym atutem. Dzięki niemu możesz używac tych świetnych okularów zarówno podczas outdoorowych wypadów, jak i na co dzień.
- lekkie, odporne oprawki z poliwęglanu
- szkła z polaryzacją
- ochronna powłoka REVO
- filtr UV 400
- 3 kategoria szkieł odpowiednia na intensywne światło słoneczne (8%-18% przepuszczalności światła)
- etui i woreczek z mikrofibry w zestawie z okularami
- oprawki: poliwęglan
- szkła: polaryzacyjne, z powłoką REVO
- filtr: UV 400
- kategoria szkieł: 3
- odległość między zawiaskami: 13,3 cm
- wysokość szkieł z oprawką: 4,7 cm
- polaryzacja TAK
- wymienne szkła nie
- Kolor Czarny
REVO to powłoka, która składa się z 12-15 warstw ochronnych, które skutecznie odbijają szkodliwe dla oka promieniowanie słoneczne.Warstwy przeciwdziałają przedostawaniu się szkodliwych promieni ultrafioletowych do oka. Jest rozwiązaniem stosowanym często w okularach sportowych.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.