Miejskie okulary z szarymi soczewkami dobrze chroniącymi przed słońcem.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Model Enter to okulary przeznaczone do codziennego użytkowania szczególnie podczas bardzo słonecznych dni, gdy światło jest bardzo intensywne. Kształt oprawek jest bardzo uniwersalny. W okularach będziesz świetnie wyglądać zarówno wtedy, gdy idziesz do pracy lub na spotkanie, jak i podczas weekendowych spotkań z przyjaciółmi. Oprawki wykonano z poliwęglanu, który jest materiałem lekkim, a zarazem odpornym na zarysowania i tym podobne uszkodzenia mechaniczne. Sporych rozmiarów soczewki dobrze chronią oczy. Mają one kategorię 3, która znakomicie sprawdza się podczas bardzo intensywnego słońca - przepuszczalność światła wynosi 8-18%. Ponadto zadbano o najwyższą jakość filtrów blokujących szkodliwe promieniowanie ultrafioletowe (UVA, UVB, UVC). Dodatkowo zastosowany filtr polaryzacyjny znakomicie sprawdza się w bardzo słoneczne dni. Na powierzchni wody lub drogi powstają wtedy rozbłyski i lśnienia, które są męczące dla oczu. Filtr polaryzacyjny je redukuje, dzięki czemu oczy się nie męczą. Doceniają go kierowcy, żeglarze i wypoczywający nad wodą. Wygodnie wyprofilowane zauszniki okularów nie uciskają głowy, a jednocześnie zapewniają dobre trzymanie głowy.
- wygodne okulary na co dzień
- neutralny wygląd, a przez to duża uniwersalność okularów
- lekki i odporne na uszkodzenia poliwęglanowe oprawki
- wygodne noski i zauszniki
- spore soczewki dobrze osłaniające oczy
- idealne na bardzo słoneczne dni - soczewki kategorii 3
- filtr polaryzacyjny eliminujący odblaski i lśnienia na wodzie
- filtr UV400 pochłaniający szkodliwe promieniowanie ultrafioletowe (UVA, UVB, UVC)
Oprawki: poliwęglan
Kategoria szkieł: 3 (przepuszczalność światła: 8-18%)
- Polaryzacja TAK
- wymienne szkła nie
- Kolor Czarny
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.