Okulary przeciwsłoneczne Arctica z klasyczną oprawką i polaryzacją. Model idealny na lato w mieście i outdoorze.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Darmowy zwrot w 100 dni
- Eko paczka
Klasyka w wydaniu marki Arctica. Okulary przeciwsłoneczne S-300B to model na lato w mieście i outdoorze. Oprawki o casualowym kształcie i zauszniki z gustownym szyldzikiem z nazwą marki nadają temu modelowi wyglądu, który zapewnia okularom bardzo uniwersalny wygląd.
Wysokiej jakości oprawki tych okularów wykonane są z antyalergicznego i trwałego poliwęglanu. Pełna oprawka otacza soczewki, które pozwalają chronić latem oczy przed promieniowaniem UV i zachowywać niepozbawione szczegółów i kontrastów widzenie nawet w warunkach światła odbitego od śniegu, tafli wody lub mokrej po deszczu jezdni. Za ochronę oczu odpowiedzialny jest filtr UV 400, który blokuje szkodliwe promieniowanie ultrafioletowe. Za kontrastowe widzenie odpowiada natomiast polaryzacja, w którą soczewki okularów S-300B są wyposażone.
Okulary polaryzacyjne Arctica to produkt, z którym latem bezpieczniej dla zdrowia oczu będziesz odpoczywać i wypełniać codzienne obowiązki. Do tych okularów w zestawie otrzymasz etui i woreczek z mikrofibry. Ten ostatni chroni soczewki przed zarysowaniem, ale może tez służyć do czyszczenia szkieł.
- oprawki z trwałego i antyalergicznego poliwęglanu
- gustowny szyldzik z nazwą marki na zausznikach
- szkła koloru szarego z polaryzacją
- filtr UV 400 - blokuje 100% szkodliwego promieniowania
- kategoria ochronności - 3 (intensywne światło; przepuszczalność światła na poziomie 8-18%)
- etui i woreczek z mikrofibry w zestawie
Oprawki: poliwęglan
Soczewki: szare z polaryzacją
Kategoria szkieł: 3
Filtr: UV 400
Wysokość szkieł z oprawką: 4,6 cm
Odległość pomiędzy zawiasami zauszników: 13,4 cm
- polaryzacja TAK
- wymienne szkła nie
- Kolor Czarny
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.