Sportowe okulary przeciwsłoneczne z polaryzacją. Model o sportowych oprawkach zachowujących stabilność przy aktywnych działaniach.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Okulary idealne do sportowych działań! Okulary Arctica S-322 Corrado spełnią oczekiwania sportowców i będą chronić ich oczy przed szkodliwym promieniowaniem UV. Specjalnie zaprojektowane oprawki tych okularów są stabilne nawet wtedy, gdy działania stają się bardzo aktywne. Gumowe noski i antypoślizgowe wstawki w zausznikach nie pozwalają tym okularom zsuwać się i przemieszczać. To kapitalna wiadomość dla miłośników speed hikingu, kolarstwa czy biegania.
Okulary S-322 to również wysoki poziom ochrony oczu i doskonale kontrastowe widzenie. Model posiada soczewki polaryzacyjne, co oznacza, że pozwala widzieć kontrastowo w każdych warunkach. Nawet jeśli promienie słońca odbiją się od śniegu, jeziora, czy mokrej jezdni, wciąż będziesz widzieć ostro i wyraźnie. Tego nie zapewnią Ci okulary bez polaryzacji. Dlatego tak ważnym jest, by okulary polaryzacyjne wybierali narciarze, żeglarze czy kierowcy zawodowi. Soczewki wyposażone są również w filtr UV 400. Blokuje on pełne spektrum szkodliwego promieniowania ultrafioletowego - UVA, UVB, UVC.
- wytrzymałe oprawki z poliwęglanu
- soczewki z polaryzacją - pozwala eliminować lśnienia spowodowane światłem odbitym od płaskich powierzchni
- filtr UV 400 - blokuje promieniowanie UVA, UVB, UVC
- szkła z 3 kategorią ochronności na intensywne światło słoneczne (przepuszczalność 8%-18%)
- gumowe noski dbające o stabilizowanie
- gumowe wstawki w zausznikach
- sportowy wygląd
- etui i woreczek z mikrofibry w komplecie
Oprawki: poliwęglan
Soczewki: UV 400, polaryzacyjna, kat. 3
Szerokość między zawiasami: 13,7 cm
Wysokość soczewek z oprawką: 4,5 cm
- Polaryzacja TAK
- wymienne szkła nie
- Kolor Czarny
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.