Uniwersalne okulary przeciwsłoneczne z soczewkami Polarized 3 i polaryzacją
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Okulary Valparaios SP 3 są uniwersalną ochroną oczu przed promieniami słonecznymi i odbitym od różnych powierzchni blaskiem. Dzięki filtrowi polaryzacyjnemu eliminują ostre światło i zapewniają komfortowe widzenie w słoneczne dni.
Soczewki Polarized 3 wykonane zostały z wytrzymałego na zarysowania i uszkodzenia mechaniczne poliwęglanu. Zapewniają całkowitą ochronę przed szkodliwym dla oczu promieniowaniem UV, UVA i UVB. Świetnie blokują światło z otoczenia, na poziomie 89%. Dotyczy to zarówno światła padającego bezpośrednio, jak i refleksów i odbić od wody, skał czy śniegu. Dzięki temu dają całkowitą ochronę w każdych warunkach i w różnym terenie. Mogą być używane w górach, podczas podróży, na wodzie czy w mieście.
Pomimo tego, że okulary Valparaiso SP 3 pozwalają docierać do oczu jedynie 11% światła z otoczenia, to soczewki nie zniekształcają obrazu. Można w nich bez problemu poruszać się nawet w trudnym terenie i żaden szczegół nie umyka uwadze użytkownika. Nadają się także do prowadzenia samochodu.
- niska waga
- wytrzymałe, poliwęglanowe soczewki Polarized 3
- efekt polaryzacji
- pozwalają na przenikanie jedyni 11% światła z otoczenia
- skuteczna ochrona przed promieniowaniem UV, UVA i UVB
- odbijają ostre światło słoneczne
- nadają się doskonale do używania w górach, podczas podróży, na wycieczkach, na wodzie
- blokują światło odbite od wody, śniegu, kamieni
- zachowana bardzo duża wyrazistość widzenia, pozwalająca łatwo odczytywać teren
- nadają się do prowadzenia samochodu
- stylowy, klasyczny wygląd
- Polaryzacja TAK
- wymienne szkła nie
- Wymiary średnica soczewki: 53 mmrozstaw noska: 19 mmdługość zausznika: 133 mm
- Waga 24 g
- Materiał soczewka: poliwęglanowa Polarized 3
- Kolor Czarny
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.