Stylowy pasek z ekologicznych włókien REPREVE zaprojektowany do codziennego użytkowania
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Pasek Futureweave to połączenie tradycyjnego stylu z nowoczesnymi materiałami i wysokim komfortem. Codzienny pasek o splocie „warkocza” można nosić do mniej i bardziej formalnych stylizacji. Zawsze będzie wyglądał równie stylowo.
Pasek został wykonany z ekologicznych włókien REPREVE powstających w zrównoważony sposób z poliestru z recylingu butelek plastikowych i odpadów przemysłowych. Włókno jest wytrzymałe, a pasek jest elastyczny i rozciągliwy w 4 kierunkach. Dodano do niego łatwą w obsłudze niskoprofilową klamrę, która nie wymaga dodatkowego manewrowania z przewlekaniem paska. Obwód można oczywiście regulować przez pociągnięcie końca paska. Klamra z tworzywa syntetycznego nie jest wykrywana przez bramki bezpieczeństwa, przez co kontrola np. na lotnisku jest sprawniejsza. Pasek nadaje się do prania w pralce automatycznej.
- pasek ze splotem o wyglądzie „warkocza”
- stylowy, doskonałe uzupełnienie codziennego ubioru
- standardowa szerokość 3,81 cm
- elastyczny, rozciągliwy w 4 kierunkach
- bardzo wygodny – nie przeszkadza w poruszaniu
- klamra z intuicyjnym zapięciem wykonana z tworzywa syntetycznego
- ekologiczne włókna REPREVE wykonane w zrównoważony sposób z poliestru z recyklingu
- pasek nie jest wykrywany przez bramki bezpieczeństwa np. na lotnisku
- nadaje się do prania w pralce
- Kolor Czarny
- Materiał REPREVE – poliester z recyklingu 100%
- Długość (cm) 101
- Szerokość (cm) 3,81
REPREVE to wiodąca światowa marka włókien poliestrowych otrzymywanych w drodze recyklingu. Wysokiej jakości włókna otrzymywane są w 100% przez przetwarzanie materiałów ze zużytych butelek plastikowych oraz odpadów produkcyjnych. Włókno jest otrzymywane w zrównoważony sposób, przy mniejszym zużyciu wody i energii oraz zmniejszonej emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Cały proces jest certyfikowany i sprawdzany na każdym etapie.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.