Elastyczny, niezwykle wytrzymały pasek z klamrą z termoplastycznego materiału, sygnowany przez ambasadora marki, Jimmiego China
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Pasek Jimmy Chin Illusion to rozwiązanie dla tych, którzy szukają uniwersalnego modelu pasującego zarówno do sportowej, jak i eleganckiej stylizacji. To dodatek, którego kolorystykę i wygląd wybrał ambasador marki Arcade Jimmy Chin. Elasyczny, wytrzymały i wygodny zapinany jest na klamrę z motywem gór.
Jimmy’ego China niektórzy nazywają współczesnym Jamesem Bondem. To człowiek o nietuzinkowych umiejętnościach i zainteresowaniach. Wojownik sztuk walki, fotograf National Geographic, reżyser nagrodzony Oskarem za pełnometrażowy dokument Free Solo, wspinacz, narciarz i działacz ekologiczny. Wystarczyłoby żeby obdzielić przynajmniej kilka osób. Jimmy Chin sygnuje swoim nazwiskiem paski Arcade, które łączą prostotę, elegancję i funkcjonalność. Można ich użyć do spodni trekkingowych, wspinaczkowych, a także do eleganckiego garnituru. Są elastyczne, świetnie dopasowują się do sylwetki i zapewniają wygodę nawet podczas intensywnego ruchu. Klamra modelu Illusion wykonana jest z bardzo twardego, wytrzymałego termoplastycznego tworzywa, które nie ustępuje metalowi, ale nie „piszczy” na bramkach na lotniskach. Pasek można bez przeszkód prać w pralce automatycznej.
-
regulacja w zakresie do 101 cm
-
pasek sygnowany przez ambasadora marki Arcade, Jimmiego China
-
elastyczny, strechowy materiał
-
bardzo wygodny, świetnie dopasowuje się do sylwetki
-
klamra z termoplastycznego tworzywa o twardości metalu
-
bez metalu- nie „piszczy” na bramkach na lotniskach
-
motyw gór na klamrze i logo Jimmy Chin na pasku
-
możliwość prania w pralce
-
Arcade przekazuje 10% ze sprzedaży każdego paska z kolekcji Jimmiego Chin na cele fundacji Protect Our Winter
- Kolor Czarny
- Wymiary 101,6x3,17 cm
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.