Plecak turystyczne Milo o niewielkich rozmiarach, idelany również na rowerowe eskapady.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Plecak Coroico 25+3 to kompaktowy model marki Milo, z którym możesz ruszyć na ciekawą wycieczkę pieszą i rowerową. Bryła plecaka i konstrukcyjne rozwiązania sprawiają, że jest to świetny plecak na szybkie, jednodniowe wypady. Plecak posiada wygodny system nośny z regulowanymi szelkami oraz pasem biodrowym i piersiowym.
W tym plecaku Milo znajdziesz pojemną komorę główną oraz dwie mniejsze kieszenie na drobiazgi. Dostęp do wszystkich kieszonek uzyskuje się przez zamki błyskawiczne. Milo wie, że w plecaku turystycznym ważne są też dodatkowe opcje do troczenia sprzętu. Uchwyty na kije trekkingowe chwycą specjalistyczny sprzęt, a długie troczki na bokach nawet mogą przyłapać karimatę. Dwa z pasków uzyskały specjalnie większą długość do takich zastosowań.
W modelu Coroico 25+3 znajdziesz też praktyczne kieszenie stretch na bokach. To rozwiązanie sprawdza się ekwipunek, który lubisz szybko mieć pod ręką. Butelka turystyczna, termos, czapka - na pewno znajdziesz zastosowanie dla bocznych kieszeni z siatki. Na regulowanym pasie biodrowym są ponadto dwie kieszenie idealne na batoniki i inne energetyczne przekąski. Plecak wyposażony został też w gwizdek alarmowy i pokrowiec do ochrony ekwipunku przed padającym deszczem.
- pojemność idealna na jednodniowy wypad
- regulowane szelki, pas biodrowy i pas piersiowy
- 2 kieszonki zapinane zamkami na pasie biodrowym
- 2 kieszenie zewnętrzne na zamki
- 2 kieszenie otwarte stretch na bokach
- przestronna główna komora z kieszenią na bukłak
- uchwyty na kije trekkingowe
- boczne paski kompresji; służą też do troczenia
- gwizdek ratunkowy w pasie piersiowym
- pokrowiec przeciwdeszczowy w zestawie
- Materiał Midora
- Pojemność 25 l
- Kolor Szary
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.