Lekki plecak ekspedycyjny Deuter z regulowanym kołnierzem.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Darmowy zwrot w 100 dni
Model z serii Gravity marki Deuter, stworzony do ambitnych działań górskich, w których liczy się niska waga ekwipunku. Plecak Deuter Gravity to lekki model do ekspedycyjnych zastosowań. Cechują go: lekka konstrukcja, stabilność, pakowność, którą można zwiększyć dzięki regulowanemu kołnierzowi. Ten wielozadaniowy plecak rozpostarty jest na ultralekkiej ramie U-frame Delrin®. Dzięki niej utrzymuje on bryłę, pozwala łatwo spakować i wyjmować wyposażenie z plecaka. Plecak wyposażony jest w dwie pętle na czekany lub kije trekkingowe oraz boczne pasy kompresyjne, które umożliwiają troczenie. Jeden z boków wyposażono także w elastyczną kieszeń, idealną na termos lub butelkę turystyczną. Uwagę zwracają przewiewne i lekkie panele zastosowane w szelkach i pasie biodrowym. Komfortowy panel Lite Back z oddychającej pianki zadba o dopasowanie i pozwala na wygodne transportowanie niezbędnych rzeczy.
- lekki plecak wielozadaniowy
- dopasowany i lekki panel tylny Lite Back
- oddychająca pianka dotykająca pleców
- u-kształtna rama Delrin®
- lekkie i dobrze wyprofilowane szelki z regulowanym pasem piersiowym
- gwizdek alarmowy w pasie piersiowym
- pasy kompresyjne pozwalające na troczenie ekwipunku
- panele z siatki w szelkach i pasie biodrowym; lekkie i przewiewne
- 2 uchwyty na czekany/kije
- pętelki do troczenia
- wzmocniona rączka do chwytania
- duża kieszeń elastyczna na boku
- kieszeń w klapie
- pojemność regulowana kołnierzem
- instrukcja SOS
- kieszeń na mokre rzeczy
- wewnętrzna kieszeń na cenniejsze przedmioty
- możliwość instalowania bukłaka o pojemności do 3 l
- szpejarka w pasie biodrowy
- Materiał 100D Pocket Rip Mini
- Wymiary 67 x 31 x 23 cm
- Pojemność 45+8 l
- Waga 870 g
- Kolor Granatowy
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.