Plecak na szybkie wypady w góry marki Osprey. Lekki i funkcjonalny.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Na górskiej wycieczce plecak jest jednym z najważniejszych elementów ekwipunku. Hikelite 32 marki Osprey to plecak o prostej, ale przemyślanej konstrukcji. Na plecach znajduje się system AirSpeed, który zapewnia dobrą wentylację nawet podczas forsownych podejść w trudnym terenie. W kieszonce u podstawy plecaka znajduje się zintegrowany pokrowiec przeciwdeszczowy. Po bokach umieszczono dwie duże kieszonki z siatki, mogące pomieścić nawet litrową butelkę z wodą. Po bokach można umocować kije trekkingowe, wykorzystując do ich mocowania na górze pasek kompresyjny.
Plecak utrzymują we właściwej pozycji pas piersiowy i pas biodrowy, który można zdemontować. Na górze Hikelite’a znajduje się klapa zapinana na pojedynczą klamrę, pod którą można umieścić dodatkowy sprzęt potrzebny na wycieczce. Na spodzie klapy znajdziemy kieszeń zapinaną na zamek z uchwytem na klucze. Kolejne zapinane kieszenie zlokalizowane są na górze klapy i na froncie plecaka, ta druga posiada miękkie wykończenie pozwalające na przenoszenie okularów lub elektroniki. Jak w większości plecaków Osprey, tu też istnieje możliwość montażu systemu hydracyjnego. Hikelite to świetna propozycja zarówno dla doświadczonych turystów i nowicjuszy.
- system nośny z wentylacją AirSpeed
- odpinany pokrowiec przeciwdeszczowy
- kieszeń w klapie z uchwytem na klucze
- kieszeń na górze klapy
- dwie duże kieszenie z siatki po bokach
- kieszeń na froncie plecaka
- paski kompresyjne
- możliwość troczenia kijów trekkingowych
- miejsce do instalacji systemu hydracyjnego
- pasek piersiowy z gwizdkiem
- pas biodrowy, który można zdemontować
- Materiał 100D Nylon Mini Diamond Shadow
- Wymiary 55 x 32 x 28 cm
- Pojemność 32 l
- Waga 770 g
- Kolor Zielony
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.