Funkcjonalny plecak trekkingowy na jednodniowe wycieczki
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Plecak Nano 24 to uniwersalny, funkcjonalny mały plecak trekkingowy, który równie dobrze sprawdzi się do użytku codziennego. Wygodny, z tylnym panelem z pianki pokrytej oddychającą siateczką pozwala na spakowanie wszystkiego, co potrzebne podczas jednodniowej wycieczki.
Zamykany od góry na zamek plecak o pojemności 24 l ma prostą budowę. Jego tylny panel zapewnia dobrą wentylację pleców, a jednocześnie dopasowanie do sylwetki i stabilność, także podczas intensywnego marszu w zróżnicowanym terenie. Wyściełane pasy ramieniowe połączone paskiem piersiowym są bardzo wygodne, a w dolnej części plecak stabilizuje lekki pasek biodrowy.
Plecak wykonany jest z lekkiego, a jednocześnie wytrzymałego materiału nylonowego. Oprócz komory głównej posiada wydzieloną, zamykaną od zewnątrz kieszeń na bukłak systemu nawadniającego. Ma także uchwyty pozwalające na mocowanie rurki, co ułatwia korzystanie z wody podczas marszu. Dla optymalnego rozłożenia wyposażenia plecak wyposażono w dwie siatkowe kieszenie boczne i rozciągliwą, płaską kieszeń na przednim panelu, a także zasuwaną na zamek niewielką kieszeń w górnej części plecaka, w której znajduje się klips do mocowania kluczy.
- plecak trekkingowy o pojemności 24 l
- idealny na jednodniowe wędrówki
- nadaje się także do użytku codziennego
- wykonany z perforowanej pianki tylny panel powleczony oddychającą siateczką
- wyściełane pasy ramieniowe połączone paskiem piersiowym
- lekki pasek biodrowy
- jednokomorowy, zamykany od góry na zamek
- oddzielna, zamykana od zewnątrz kieszeń na system nawadniający
- kieszeń na zamek w górnej części plecaka z klipsem na klucze
- elastyczne kieszenie na bokach i na przednim panelu
- plecak wykonany z wytrzymałego i lekkiego materiału nylonowego
- Materiał Nylon 210D Honeycomb Cryptorip
- Pojemność 24 l
- Waga 581 g
maksymalny załadunek: 9,1 kg - Kolor Czarny
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.