Plecak Milo na jednodniowe wycieczki. Kieszeń na bukłak, uchwyty do kijów, zapinane kieszenie na cenniejsze drobiazgi.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Towarzysz na jednodniowe wycieczki górskie. Ten plecak Milo pozwoli Ci zabrać na szlak wszystko, co najpotrzebniejsze. Kilka kieszeni ułatwia dostęp do drobiazgów, które szybko mogą być pod ręką.
Plecak Puyo 20 to model Milo idealny na jednodniowe wycieczki w góry. Niewielka waga, szerokie szelki z wentylowanymi panelami i duża liczba przegródek i kieszonek to cechy rozpoznawcze tego modelu. Przekonaj się, jak wygodnie można przenosić ekwipunek w plecaku z wytrzymałego i lekkiego materiału Midora Pro.
Plecak Puyo 20 posiada główną komorę zapinaną na zamek, w której znajduje się wydzielona przegroda na bukłak. W największej komorze znajdziesz także małą kieszonkę, w której można schować najcenniejsze przedmioty, na przykład portfel i dokumenty. Na froncie plecaka znajdują się dwie kieszenie zapinane na zamki z dużymi uchwytami, za które łatwo łapie się nawet w rękawiczkach. Do tych kieszeni warto schować to, co musi szybko być pod ręką. Mapa, kompas czy czołówka mogą mieć tu swoje miejsce. Na bokach plecaka znajdują się ponadto dwie kieszenie z siatki, gdzie można schować akcesoria typu czapka, rękawiczki lub umieścić w nich butelkę turystyczną albo termos. Plecak wyposażony jest również w uchwyty na kije.
- lekka i wytrzymała tkanina Midora Pro
- elastyczny system nośny, dopasowanie do ciała
- szerokie szelki z wentylowanymi panelami
- elementy odblaskowe
- zapinana zamkiem błyskawicznym komora główna
- 2 zapinane kieszenie na froncie plecaka
- wydzielona przegroda na bukłak
- uchwyty na kije trekkingowe
- regulowany pas biodrowy z otwartymi kieszonkami
- regulowany pas biodrowy z gwizdkiem
- Materiał Midora Pro
- Pojemność 20 l
- Waga 550 g
- Kolor Zielony
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.