
Plecak trekkingowy dla kobiet marki The north Face o pojemności 55 litrów.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Poznaj bliżej ten model, a potem wykorzystaj jego zalety. Plecaka Terra 55 Women to model plecaka dla kobiet, z którym można wyruszyć na weekendową wycieczkę lub wielodnowy wypad z minimalistycznym ekwipunkiem.
Plecak Terra 55 Women został przez projektantów na nowo przekonstruowany, dzięki czemu oferuje jeszcze lepszy komfort noszenia bagażu. Największą rewolucją jest zastosowanie w tym plecaku systemu Dyno Lite System™, który pozwala na dopasowanie plecaka do postury bez konieczności zdejmowania go z pleców. Dobrze dopasowany plecakz tym systemem daje pewność na dobry rozkład ciężaru, który trzeba ponieść w góry. Panel na pleach posiada dystans, dzięki któremy plecy są wentylowane. Bryła plecaka jest nienagannie wyprofilowana za sprawą lekkiej ramy z aluminium T6.
Plecaka Terra 55 Women to ponad pięćdziesiąt litrów pojemności na ekwipunek. Pod wytrzymałym nylonem IronLite™ możesz przenosić wszystko, co potrzebne na trekking. Plecak wyposażony jest w liczne kieszonki, przegrodę na bukłak, dwie stretchowe kieszenie otwarte na bokach, które są idealne na butelki turystyczne i termosy oraz większa kieszeń przednia ułatwiają dobrać się do ekwipunku podczas górskich wojaży.


- system Dyno Lift System™ dbający o równomierne rozłożenie ciężaru i dopasowanie
- system nośny Optifit™
- rama z aluminium T6 - dba o bryłę plecaka
- dystans pozwalający na wentylowanie pleców
- miękka pianka i oddychająca siatka na plecach
- kieszeń przednia
- 2 otwarte kieszenie na bokach
- kieszeń na bukłak
- odblaskowe taśmy dla poprawy bezpieczeństwa
- pas piersiowy z gwizdkiem alarmowym
- zamki YKK®
- dopasowanie do kobiecej anatomii
- szybki dostęp przez suwak J-zip
- 2 uchwyty na sprzęt
- plecak produkowany w rozmiarach XS/S i M/L
- Materiał 210D IronLite™
- Pojemność (l) 55
- Waga (g) XS/S: 1361
M/L: 1418 - Kolor Niebieski
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.