Plecak turystyczny z systemem wentylującym plecy.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Darmowy zwrot w 100 dni
- Eko paczka
Zulu 30 to najmniejszy plecak z rodziny trekkingowych plecaków Zulu marki Gregory. Idealnie nadaje się do spakowania sporej ilości sprzętu na niedługi trekking. Plecak wyposażono w komfortowe szelki, pas biodrowy i pas na piersi. Wszystkie rewelacyjnie dbają o rozłożenie ciężaru plecaka Gregory oraz zapewniają mu stabilność. Całość wspiera się na lekkiej ramie X-Frame. Pojemność plecaka zwiększają boczne streczowe kieszenie oraz frontowa obszerna kieszeń z elastycznego materiału. Schowasz w nich rzeczy, które lubisz mieć błyskawicznie pod ręką. Dodatkowym atutem jest możliwość troczenia elementów twojego ekwipunku. Umożliwiają to pasy kompresyjne oraz uchwyty na kije trekkingowe. W górnej pokrywie zlokalizowano zamykaną kieszeń z uchwytem na klucze. Plecak marki Gregory dzięki rewelacyjnemu systemowi CrossFlo DTS wentyluje plecy podczas noszenia. Wspiera to znacząco twój komfort podczas wędrówek, szczególnie tych odbywanych w najcieplejszym okresie sezonu.
Rozmiar plecaka należy dobrać po zmierzeniu odległości od lini bioder do najbardziej wystającego kręgu na karku. S: 40,6-45,7 cm / M: 45,7-50,8 cm / L: 50,8-55,9 cm.
- wygodny system nośny na lekkiej ramie X-Frame
- wygodne szelki
- regulowany pas piersiowy
- pas biodrowy z zamykanymi kieszonkami
- panel z siatki mesh wentylujący plecy
- system CrossFlo DTS
- otwarta kieszeń na froncie
- zintegrowany pokrowiec przeciwdeszczowy
- boczne otwarte kieszenie
- pasy kompresyjne
- uchwyty na kije trekkingowe
- alternatywny dostęp od frontu do komory głównej
- górna pokrywa z kieszonką i uchwytem na klucze
- wewnętrzna kieszonka na bukłak
- dostosowany do instalacji systemu hydracji
- nośność 16 kg
- Materiał 210D nylon
- Pojemność 30 l
- Waga 1110 g
- Kolor Granatowy
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.